Je ava doet ut, hijs leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Sporti het volgende:
even kijken of me ava ut doetvoor de liefhebbers start om 20.30 Wie is de Mol!!!! Ned. 1
Ik helaas ook. Toen het een paar jaar geleden begon, dacht ik: jaaaaa, kicken concept. Maar ik vind er geen kut aan. Vervelende mensen doen er ook altijd mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava doet ut, hijs leuk.![]()
Ik haat Wie is de Mol, sorry.
ik ook hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava doet ut, hijs leuk.![]()
[sub]Ik haat Wie is de Mol, sorry.[/sub]
ikke........quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn er al 2 die dit programma ruk kut vinden. Wie volgt?
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Sporti het volgende:
even kijken of me ava ut doetvoor de liefhebbers start om 20.30 Wie is de Mol!!!! Ned. 1
Ioquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn er al 2 die dit programma ruk kut vinden. Wie volgt?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.
Ook zo, en voor de rest van de aanwezigen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuti Ruti![]()
nog een gelukkig nieuwjaar.........
Die was al het huis uit toen ik hier nog niet woondequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dat joch wil zeker het huis uit omdat zijn Ma altijd van die vervelende buurmannen
over de vloer haalt?
logisch..........
Kreeg ik zomaar cadeau van Nachtzuster, top hequote:[b]Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef FANN het volgende:[/
ah nu zie ik pas dat je ava veranderd is Sporti........ geinig......
![]()
Ik vertrek begint daarna LSquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.
Hoi Ruudemans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |