Peter toch!! Straks krijg je nog een bekeuring.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
En zonder OP.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
En zonder OP.
Moet trouwens 21 zijn, maar wat maakt het allemaal uit.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die krijg je, hij heeft ook geen keus, je zou anders die kat in tweeën hakken
In China daarentegen...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Fan, je scoorde gister hoog!![]()
dagcijfers #173
rook je nu weer in de kamer of nog steeds in je hok?quote:
nee ohh iemand jat jequote:Op zaterdag 13 december 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou volgens mij was ik er gisteren bijna niet?
één of twee postjes toch?
Peter , maat , hoe is het?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
En zonder OP.
Moet trouwens 21 zijn, maar wat maakt het allemaal uit.
Ja ja, maar ik zat zojuist te dollen hoor. Bij ons ging het heerlijk soepel, ook zo'n flitsdinges. Gewoon de bende eerlijk verdelen en klaar!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die krijg je, hij heeft ook geen keus, je zou anders die kat in tweeën hakken
In China daarentegen...
Dat zei ik 2 weken geleden ook al.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
rook je nu weer in de kamer of nog steeds in je hok?
maakt nu toch geen flikker meer uit denk ik?
Ik zou hem ook uitrokenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nog van de nacht ervoor skattie, na twaalvenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou volgens mij was ik er gisteren bijna niet?
één of twee postjes toch?
Nog steeds in mijn hok, merendeels, af en toe vind ik het wel best in de kamer, maar meestal ga ik nog naar mijn hok.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee welnee ik loop te ziekenquote:
Vandaag wel een leuk dagje gehad, uit eten + theater (Kees Torn) met een medefokker.quote:
Lees mijn post nog eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Roy lichtenstein wel ...... die eikel van hoe heet die gast van prinses margarita ofzo die leeft nog.......
mén dat was pas een loverboy...... maar dan eentje meet een wit boordje dan valt het niet zo op.......
wat een klojo is dat ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |