Zijn ze ook, alleen tja!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders zijn liefSchoonmoeders niet die stap heb je al gehad
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je een pak bloem over je flots heen gooien
Scheiden is ook zonde, ik was verdomme de helft van alles kwijtquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik ga gewoon van het ergste uit. Ik kan hier niet in details treden, maar in hun ogen is scheiden zonde.
Oi !!quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Met de spijkers van Leeuwen hangt ie er al eeuwen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze willen d'r helemaal niet terug. Bovendien, ze blijft maar lekker hier
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scheiden is ook zonde, ik was verdomme de helft van alles kwijt
Roy lichtenstein wel ...... die eikel van hoe heet die gast van prinses margarita ofzo die leeft nog.......quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En niks soepel doen hé, nee, bij alles roepen "Daar wil ik ook de helft van"
Toch niet Edwin?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Roy lichtenstein wel ...... die eikel van hoe heet die gast van prinses margarita ofzo die leeft nog.......
mén dat was pas een loverboy...... maar dan eentje meet een wit boordje dan valt het niet zo op.......
wat een klojo is dat ..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hahaha ik ook .. Zat op tuinstoelen . ben nooit zo gelukkig geweest (achteraf)quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
o ja.........quote:
Die krijg je, hij heeft ook geen keus, je zou anders die kat in tweeën hakkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh ik wil helemaal niets, 1 kat, dat wel, verder hoef ik niets!
ja dat zeg je nuquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh ik wil helemaal niets, 1 kat, dat wel, verder hoef ik niets!
Kijk daar zou ik als vent al van balenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Laat ik alvast zeggen dat ik niet de OP doe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |