hoe sjaggerijniger hij kijkt hoe leuker ik dat gekke spelletje doe vinden...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je ziet nu al aan die chagrijnige harses dat 'Barney' weinig zin heeft
Ijs met wakkenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en mochten jullie mij missen, ik heb besloten een postpauze van enkele weken in te lassen.
Vind dat ik iets teveel met FOK! bezig ben, de laatste tijd.
Als 'we' tzt nog bestaan (en waarom niet), voeg ik vanzelf wel weer in.
Ahhh.. ik mis je mooie OP's nu alquote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en mochten jullie mij missen, ik heb besloten een postpauze van enkele weken in te lassen.
geboren, getogen en sinds de scheiding en mijn nieuwe vriendin woonachtig in Arnhem... al moet ik zeggen dat de binnenstad van Arnhem me soms aan Utreg doet denken.... Alleen mis je dan weer die dikke kop van Westbroek en het voordrinken en eten in stairwayquote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geboren, gestudeerd, anders namelijk.. ?
'n avond Liesjequote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Stairway had altijd wel een lekkere studentenkaart voor 7 euro, ja! Florin was nét even wat goedkoper, 5 euro voor een bord vol! In Amsterdam moet ik alles nog gaan ontdekken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef versabommie het volgende:
geboren, getogen en sinds de scheiding en mijn nieuwe vriendin woonachtig in Arnhem... al moet ik zeggen dat de binnenstad van Arnhem me soms aan Utreg doet denken.... Alleen mis je dan weer die dikke kop van Westbroek en het voordrinken en eten in stairway
enkele dagen kan toch ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |