hoe sjaggerijniger hij kijkt hoe leuker ik dat gekke spelletje doe vinden...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je ziet nu al aan die chagrijnige harses dat 'Barney' weinig zin heeft
Ijs met wakkenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en mochten jullie mij missen, ik heb besloten een postpauze van enkele weken in te lassen.
Vind dat ik iets teveel met FOK! bezig ben, de laatste tijd.
Als 'we' tzt nog bestaan (en waarom niet), voeg ik vanzelf wel weer in.
Ahhh.. ik mis je mooie OP's nu alquote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, en mochten jullie mij missen, ik heb besloten een postpauze van enkele weken in te lassen.
geboren, getogen en sinds de scheiding en mijn nieuwe vriendin woonachtig in Arnhem... al moet ik zeggen dat de binnenstad van Arnhem me soms aan Utreg doet denken.... Alleen mis je dan weer die dikke kop van Westbroek en het voordrinken en eten in stairwayquote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geboren, gestudeerd, anders namelijk.. ?
'n avond Liesjequote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Stairway had altijd wel een lekkere studentenkaart voor 7 euro, ja! Florin was nét even wat goedkoper, 5 euro voor een bord vol! In Amsterdam moet ik alles nog gaan ontdekken.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef versabommie het volgende:
geboren, getogen en sinds de scheiding en mijn nieuwe vriendin woonachtig in Arnhem... al moet ik zeggen dat de binnenstad van Arnhem me soms aan Utreg doet denken.... Alleen mis je dan weer die dikke kop van Westbroek en het voordrinken en eten in stairway
enkele dagen kan toch ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
jazekers... maar ik is het echt heurquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
versabommie, damn tijdje geleden
.
meestal is peterT zijn break een dag of anderhalfquote:
quote:
Mag ook langer hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef dieenebart het volgende:
In navolging van P6000 las ik ook een korte pauze in. Tot morgen![]()
Ja was leuk... lekker film gekeken enzoquote:Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Later Bart!![]()
Heej Soury, je hebt een tof weekend gehad las ik!
Leuk! op de beamer he? Hebben wij ook wel eens gedaan, ook wel eens de wii op aangesloten.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was leuk... lekker film gekeken enzo
Jep een hele dag.. Dinsdag rustdag .. En vrijdag een borrelquote:Op zondag 4 januari 2009 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! op de beamer he? Hebben wij ook wel eens gedaan, ook wel eens de wii op aangesloten.![]()
Morgen weer werken?
Oeh! Een hele dag!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jep een hele dag.. Dinsdag rustdag .. En vrijdag een borrel [ afbeelding ]
Ja nieuwjaarsborrel.. maar daar tank ik me ff vol met sate en vis en dan gaan we met een groepje de kroeg in ..quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Een hele dag!Dinsdag klinkt lekker, ik mag pas woensdag weer rusten.
![]()
Maar dan wel 2 dagen!![]()
Een borrel? Van je werk? Gezellig!
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
verder niemand net als ik de hele maand januari vrij ?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
Ohw... ok... dan zal ik je niet vertellen dat ik tot 1 februari gewoon de hele maand doorbetaald vrij thuis mag zitten en pas op 1 februari weer hoef te werken .... balen want ik had het natuurlijk liever wel verteld, vooral omdat het zo'n fijn gevoel is dat anderen wel keihard moeten werken terwijl ik een maand tot 13:00 in mijn nest kan liggen meuren enzo ... maargoed, nee is nee, ik doe het niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!
Wil het ook niet weten ook, op zondagavond!
Dat siert je!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw... ok... dan zal ik je niet vertellen dat ik tot 1 februari gewoon de hele maand doorbetaald vrij thuis mag zitten en pas op 1 februari weer hoef te werken .... balen want ik had het natuurlijk liever wel verteld, vooral omdat het zo'n fijn gevoel is dat anderen wel keihard moeten werken terwijl ik een maand tot 13:00 in mijn nest kan liggen meuren enzo ... maargoed, nee is nee, ik doe het niet!
Dank je, ik heb soms mijn zwaktesquote:
Ja ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef versabommie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik.
suc6 ermee... ik had een headhunter die me wilde verkopen... op donderdag om 11:00 een gesprek met die huntert, om 18:00 had hij een bedrijf waar ik oren naar had, de volgende dag om 11:00 sollicitatiegesprek, om 11:26 stond ik buiten met een goed gevoel, een hoger salaris en alle randvoorwaarden die ik wilde.. en de mensen maar zeuren over recessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Ik hoor nooit iemand zeuren eigenlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
suc6 ermee... ik had een headhunter die me wilde verkopen... op donderdag om 11:00 een gesprek met die huntert, om 18:00 had hij een bedrijf waar ik oren naar had, de volgende dag om 11:00 sollicitatiegesprek, om 11:26 stond ik buiten met een goed gevoel, een hoger salaris en alle randvoorwaarden die ik wilde.. en de mensen maar zeuren over recessie
Volgende week is het andere WK toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het darten na vanavond weer afgelopen is![]()
Ik viel er 's avonds zo lekker van in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |