Wat liefquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kreng.![]()
Helemaal graties en voor niks van APK gekregen, lief hè?![]()
[..]
Nou, dat heeft wat voeten in aarde hoor. Ik doe nl net of ik schoorsteenbrand heb en sneak dan snel in mijn ochtendjas de deur uit om met Mikey een rondje te lopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Wat lief![]()
Maar je komt toch wel eens buiten om de dog te walken?
Jij wilde natuurlijk gewoon dat die spuitgast Bertram uit DGK je brandje kwam blussen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat heeft wat voeten in aarde hoor. Ik doe nl net of ik schoorsteenbrand heb en sneak dan snel in mijn ochtendjas de deur uit om met Mikey een rondje te lopen.
Wat een kwaliteitsposts tot nu toe of nie dan?
Moeten we deze maar snel vol gooien met nog meer kwaliteitspostsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ouwe mutsen ochtendjas TT. Had ons bommermans niet even vermeld kunnen worden in de TT?
Was dat die laatste voor de reclame?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef blomst het volgende:
Sergio doet alweer mee met x-factor![]()
Zo, deze post gaat wel ergens over.
ja voor dat trio wat na de reclame komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was dat die laatste voor de reclame?
Oh! Dat was die gozer uit DGK, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef blomst het volgende:
Sergio doet alweer mee met x-factor![]()
Zo, deze post gaat wel ergens over.
ja dat was een kok, hij zong beter in DGK, zullen ze het geluid wel wat aangepast hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh! Dat was die gozer uit DGK, toch?
Ik vond er weinig aan.
Niks was wat het leek, vroeger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:54 schreef blomst het volgende:
ja dat was een kok, hij zong beter in DGK, zullen ze het geluid wel wat aangepast hebben
Die had toch ook al meegedaan aan Popstars?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:54 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat was een kok, hij zong beter in DGK, zullen ze het geluid wel wat aangepast hebben
Ze heeft haar lessen over haarverzorging in DGK gelukkig meegenomen naar huis. En Ricaaawwwdoowww!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Over DGK gesproken, dat haar van haar![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij bruidsmeisje was?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
Oh ja! Bommie is getrouwd! Krijgen we foto's?
het is nog geen 22.00uur, werken jij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
Oh ja! Bommie is getrouwd! Krijgen we foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |