He ja, je had toch een nieuwe gemaakt Peter?quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm, de OP komt me bekend voor, haastklusje?
Weet je wel hoeveel werk dat is, met die nummertjes?quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
He ja, je had toch een nieuwe gemaakt Peter?
vertel mij wat........quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk dat is, met die nummertjes?
Ohw ik zei ook zoiets, sorry!quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken een smakeloze grap, maar met die foto is ie eigenlijk wel gruwelijkquote:
dit plaatje was leuker geweest met die OPquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen ja.![]()
Maar ik dacht dat je een plaatje bedoelde.
jah.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Normaal gesproken een smakeloze grap, maar met die foto is ie eigenlijk wel gruwelijk![]()
Want? Elk mens moet zich schuldig hebben gemaakt aan een groot schandaal ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
*wacht nog op een groot schandaal van Obama
Obama gaat echt geen stagaire lopen fucken hoor.......quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
*wacht nog op een groot schandaal van Obama
Niet elk mens, alleen presidenten tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Elk mens moet zich schuldig hebben gemaakt aan een groot schandaal ofzo?
jah......quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:17 schreef Coos het volgende:
Maar de kans blijft groot dat zo'n achterlijke redneck de traditie voort wil zetten en hem afknalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |