Dat duurde lang of zat je te wachten tot ik er een in de maak hadquote:
Ik doe (sinds de zomer) individuele Psycho Motorische Therapie (PMT), de therapeut kan heel goed gezichtsmimieken en lichaamshoudingen nadoen, dus we spelen oa situaties na.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
Btw mijn vraag aan jou is waar doe je dit
Ik ben momenteel wel aan het oefenen met sociaal correct gedrag, en het herkennen van non-verbale communicatie. Dit ivm mijn autistische beperkingen.
Oh ok... Knap dat je dat doet. Ik haak snel af met dat geneuzel. (geen geduldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik doe (sinds de zomer) individuele Psycho Motorische Therapie (PMT), de therapeut kan heel goed gezichtsmimieken en lichaamshoudingen nadoen, dus we spelen oa situaties na.
Doel is dat ik leer (sociale) situaties goed in te schatten, en er op een goede manier op in te spelen. Dat gaat (waarschijnlijk door mijn autisme) nogal eens mis, met soms vervelende gevolgen.
Niet lang meerquote:
quote:
Er staat patat op de zak zakquote:
quote:
WTF is ie openbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk Soury!![]()
En je inbox...........
Nieuwe kansquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
De meningen verschillen er wat over, maar het is wel een FOK!-issue.
Ja, wie weet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien komt ie nog terug? En fijn, weekend
Ja? Wat dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, wél snacken natuurlijk![]()
Maar niet zoveel he
een beetje maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |