Met bier?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:24 schreef kooba het volgende:
Ik ga altijd naar de vetbak; ik eet dus friet en geen patat
Ja, met bier jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Met bier?
Ja natuurlijk, met bier smaakt alles goedquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Met bier?
jajaja, zelfde vraag en vervang vetbak door frituur ofzo, het gaat om het idee dat mensen die patat zeggen ook ALTIJD en dan bedoel ik dus ook echt ALTIJD snackbar zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:27 schreef Virus.NL het volgende:
Vetbakwat een kutnaam, zeg dan gewoon snackbar ofzo
dat was niet eens mn eerste account, ga jij anders ff calvobbessen in FB ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:29 schreef calvobbes het volgende:
jammer dat je je met je nieuwe account niet minder irritant gedraagd dan met je eerste account....
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:30 schreef ill_Bill het volgende:
Biefstuk-friet..... zo heet mijn buurjongen... letterlijk vertaald dan.
Zegt er 1 wat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:29 schreef calvobbes het volgende:
jammer dat je je met je nieuwe account niet minder irritant gedraagd dan met je eerste account....
Jij komt vast niet uit Noord Nederland.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:24 schreef kooba het volgende:
Ik ga altijd naar de vetbak; ik eet dus friet en geen patat
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef Roelxxl het volgende:
En een frikandel speciaal is een warme gleuf!![]()
Het is toch gezellig nikkyquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef nikky het volgende:
zullen we even gezellig blijven mensen?
anders zal ik ff gezellig gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |