Dat duurde lang of zat je te wachten tot ik er een in de maak hadquote:
Ik doe (sinds de zomer) individuele Psycho Motorische Therapie (PMT), de therapeut kan heel goed gezichtsmimieken en lichaamshoudingen nadoen, dus we spelen oa situaties na.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
Btw mijn vraag aan jou is waar doe je dit
Ik ben momenteel wel aan het oefenen met sociaal correct gedrag, en het herkennen van non-verbale communicatie. Dit ivm mijn autistische beperkingen.
Oh ok... Knap dat je dat doet. Ik haak snel af met dat geneuzel. (geen geduldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik doe (sinds de zomer) individuele Psycho Motorische Therapie (PMT), de therapeut kan heel goed gezichtsmimieken en lichaamshoudingen nadoen, dus we spelen oa situaties na.
Doel is dat ik leer (sociale) situaties goed in te schatten, en er op een goede manier op in te spelen. Dat gaat (waarschijnlijk door mijn autisme) nogal eens mis, met soms vervelende gevolgen.
Niet lang meerquote:
quote:
Er staat patat op de zak zakquote:
quote:
WTF is ie openbaarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk Soury!![]()
En je inbox...........
Nieuwe kansquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
De meningen verschillen er wat over, maar het is wel een FOK!-issue.
Ja, wie weet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien komt ie nog terug? En fijn, weekend
Ja? Wat dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, wél snacken natuurlijk![]()
Maar niet zoveel he
een beetje maar.
Hmmm...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, wat chips en wellicht een stukje van een fute (spaanse droge worst) wel beter voor mijn motivatie.
Ah ja, dat ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ook nog niet definitief om he
Zit nu nog vol van het eten
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben eruit, ik neem niets. Alleen wijn
Ja. Ik ga zo even steppen op de Fit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan werk ik ff aan de disco van vanavond!
Dansen is ook goed tegen calorieen toch?
Oh heb jij er ook zo eentje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, da's de voorzienigheid!
maar het komt er op neer dat mijn (nooit dikker wordende) man chips eet, en ik zo nu en dan een stukje meepik.
Dat vind ik nóg knapper, dat je dat wegkrijgtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
........... ik zit hier met een lullig mandarijntje
![]()
navond
Hey Piet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 4 moment vd waarheid, tof program.
het is Patates.......quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
De meningen verschillen er wat over, maar het is wel een FOK!-issue.
Friet of Patat?????
Patat of is het nou Friet?
friet of patat?
Patat of friet ?
Waarom zeggen mensen die friet patat noemen altijd
Is t nou friet of patat?
Is het nou 'friet' of 'patat'?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Dat vind ik nóg knapper, dat je dat wegkrijgt
Ja, waarna ik ons altijd gekscherend Dirk en Desiree noemquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh heb jij er ook zo eentje?
WALCHELIJK!!
Alles wat hij eet komt er bij mij aan
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, die eikenhouten heupen zou ik eigenlijk eraf moeten hossen met carnaval. Ware het niet dat bier echt fnuikend is voor je dieet.![]()
En dat je dan de rest van het jaar
Bij ons staat op de keukendeuuuuuuuuuuuuuur het is niet altijd rozegeuuuuuuuuuuuuur
In je kop hebt
Peter is Vuurzee fan, dus zit nu hopelijk te genietenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:09 schreef FANN het volgende:
als je niks wil zeggen erover zeg je maar.. gaat je geen reet aan.... is ook goed
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wou dat ik geen chips lustte.![]()
Dan wordt je leven een stuk eenvoudiger.
ow... oké nou ik hoop dat ie het later dan wel leest.......quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Peter is Vuurzee fan, dus zit nu hopelijk te genieten
Is 't ook, maar je kan er als buitenstaander gewoon van genieten ipv je voor hen te schamenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:09 schreef CarOnline het volgende:
Hey Piet.
Ja? Dat vind ik echt een genant program.
Ik denk dat hij wel antwoord geeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... oké nou ik hoop dat ie het later dan wel leest.......
misschien wel een beetje té veel vragen zo in het openbaar
Ja dat kan ik dan weer nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't ook, maar je kan er als buitenstaander gewoon van genieten ipv je voor hen te schamen.
Oh ja, plaatsvervangend schamen. Echt wel,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dan weer niet![]()
Ik zit dan echt met kromme tenen. Weg ermee!
Bij vlagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij moet een gelukkig mens zijn
Zoet heb ik dan weer minder mee, ik ben meer van de chips, worst, kaas enzv.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bij vlagen![]()
Maar ik ben niet zo van de vette happen, ik eet graag zoet en als ik daar eenmaal aan begin moet dat wat ik gekocht heb ook op, niks mis mee zolang ik niet teveel in huis heb.
Nieuw eetpatroon aanleren was voor mij moeilijker dan stoppen met rokenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoet heb ik dan weer minder mee, ik ben meer van de chips, worst, kaas enzv.
Ohw en chocoladekoekjes.
tis allebei kut.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nieuw eetpatroon aanleren was voor mij moeilijker dan stoppen met roken
Volgens mij zit ze nog in de aanloopfasequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de poging van noekje, ik lees hier te weinig.
Is dat al een half jaar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar intussen ben je wel ff gestopt met rokenintussen al een half jaar, toch?
nee joh...... november........ 2008quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar intussen ben je wel ff gestopt met rokenintussen al een half jaar, toch?
Ah, ja die kan lang durenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:36 schreef Sporti het volgende:
Volgens mij zit ze nog in de aanloopfase
nah.... maar ik weet ook niet meer voor hoelang hoor.....quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... maar ik weet ook niet meer voor hoelang hoor.....
soms denk ik ook wel eens krijg de pest maar ik ga weer lekker paffen.........
Doe dat nou niet, volhouden! kom op, je kan het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... maar ik weet ook niet meer voor hoelang hoor.....
soms denk ik ook wel eens krijg de pest maar ik ga weer lekker paffen.........
jahaaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, volhouden! kom op, je kan het.
het zijn momenten.......quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wordt het niet elke dag een beetje makkelijker dan?
Ik had dat ook heel lang, heb toen na een half jaar met een slok op in een kroeg een peuk opgestoken kreeg toen echt hartkloppingen en donderde toen ik naar buiten wilde ook nog tegen de kachel, hand verbrand, ziekenhuis en ja hoor toen had ik me lesje eindelijk geleerdquote:
ai..... ja da's heftig....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik had dat ook heel lang, heb toen na een half jaar met een slok op in een kroeg een peuk opgestoken kreeg toen echt hartkloppingen en donderde toen ik naar buiten wilde ook nog tegen de kachel, hand vrerbrand, ziekenhuis en ja hoor toen had ik me lesje eindelijk geleerd
Graafschap - PSV.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er morgen?
ow........ nah ik ben even zappen...... tot later misschienquote:
Ik zit ook met een half oog tv te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ nah ik ben even zappen...... tot later misschien![]()
even kijken of er nog iets te lachen valt........
[ afbeelding ]
Succes met de nachtdienstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit ook met een half oog tv te kijken.
Met wat?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef Manu82 het volgende:
Zal wel te maken hebben met disco zaterdag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |