Is 't ook, maar je kan er als buitenstaander gewoon van genieten ipv je voor hen te schamenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:09 schreef CarOnline het volgende:
Hey Piet.
Ja? Dat vind ik echt een genant program.
 .
.

Ik denk dat hij wel antwoord geeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... oké nou ik hoop dat ie het later dan wel leest.......
misschien wel een beetje té veel vragen zo in het openbaar

Ja dat kan ik dan weer nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 't ook, maar je kan er als buitenstaander gewoon van genieten ipv je voor hen te schamen.

Doeg!
 Doeg!

Oh ja, plaatsvervangend schamen. Echt wel,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dan weer niet
Ik zit dan echt met kromme tenen. Weg ermee!

Bij vlagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij moet een gelukkig mens zijn

Zoet heb ik dan weer minder mee, ik ben meer van de chips, worst, kaas enzv.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bij vlagen
Maar ik ben niet zo van de vette happen, ik eet graag zoet en als ik daar eenmaal aan begin moet dat wat ik gekocht heb ook op, niks mis mee zolang ik niet teveel in huis heb.

Nieuw eetpatroon aanleren was voor mij moeilijker dan stoppen met rokenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoet heb ik dan weer minder mee, ik ben meer van de chips, worst, kaas enzv.
Ohw en chocoladekoekjes.

tis allebei kut.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nieuw eetpatroon aanleren was voor mij moeilijker dan stoppen met roken

.
.

Volgens mij zit ze nog in de aanloopfasequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de poging van noekje, ik lees hier te weinig.

Is dat al een half jaar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar intussen ben je wel ff gestopt met rokenintussen al een half jaar, toch?

nee joh...... november........ 2008quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar intussen ben je wel ff gestopt met rokenintussen al een half jaar, toch?

Ah, ja die kan lang durenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:36 schreef Sporti het volgende:
Volgens mij zit ze nog in de aanloopfase
 .
.

nah.... maar ik weet ook niet meer voor hoelang hoor.....quote:

quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... maar ik weet ook niet meer voor hoelang hoor.....
soms denk ik ook wel eens krijg de pest maar ik ga weer lekker paffen.........

Doe dat nou niet, volhouden! kom op, je kan het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... maar ik weet ook niet meer voor hoelang hoor.....
soms denk ik ook wel eens krijg de pest maar ik ga weer lekker paffen.........

jahaaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, volhouden! kom op, je kan het.

het zijn momenten.......quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wordt het niet elke dag een beetje makkelijker dan?

Ik had dat ook heel lang, heb toen na een half jaar met een slok op in een kroeg een peuk opgestoken kreeg toen echt hartkloppingen en donderde toen ik naar buiten wilde ook nog tegen de kachel, hand verbrand, ziekenhuis en ja hoor toen had ik me lesje eindelijk geleerdquote:

ai..... ja da's heftig....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik had dat ook heel lang, heb toen na een half jaar met een slok op in een kroeg een peuk opgestoken kreeg toen echt hartkloppingen en donderde toen ik naar buiten wilde ook nog tegen de kachel, hand vrerbrand, ziekenhuis en ja hoor toen had ik me lesje eindelijk geleerd

Graafschap - PSV.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is er morgen?

ow........ nah ik ben even zappen...... tot later misschienquote:

Ik zit ook met een half oog tv te kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ nah ik ben even zappen...... tot later misschien
even kijken of er nog iets te lachen valt........
[ afbeelding ]

Succes met de nachtdienstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit ook met een half oog tv te kijken.

Met wat?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef Manu82 het volgende:
Zal wel te maken hebben met disco zaterdag ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |