quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dank, ik zag net pas dat ik de laatste had.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:Nog 1 dagje werken, en dan meer dan een week vrij. Zomaar, spontaan, ik had zin in vakantie, en het kon!
![]()
Kijk dat is pas fijn op een maandag.
Cc! Nooit meer poweryoga? Wat een nieuw verworven vrijheid!![]()
Welkom Nijnja!
Goedenavond Fok!
Drie minuten na het slotje!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dank, ik zag net pas dat ik de laatste had.
Ik ben allang blij als ik mijn hoofd niet hoef te breken over een TT!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
sorry Lies
Maar er zijn meerdere voor je geweest die de laatste niet had en wel een nieuwe TT openden.
nee, joh! ik zal je niet meer pesten vanaf nu, het is mooi geweest (en straks kies je nog voor dementosser in dit ontsponnen duelquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Mc D. trek past zeker helemaal in jouw beeld van mij, hè w-j?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[..]
Drie minuten na het slotje!![]()
![]()
Je postte door het slotje heen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo snel als jij he?
De relbel..quote:
Ik deed wat?!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je postte door het slotje heen!
3 minuten na de lapo.
Dat gaat een perm ban wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deed wat?!![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het knap van mezelf
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Dementor het volgende:
Kom op WJ waar blijf je met je vuile platte praatjes?
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik deed wat?!![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het knap van mezelf
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, soms op het randje, maar absoluut niet achter de ellebogen! Dat kun je alvast niet van iedereen zeggen.
en ik altijd maar denken bij 301 dat de boel op slot gaat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.
Loop maar weer wegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sorry, het was een relpoging... trek het je niet persoonlijk aan. voor jou:
de boodschappenkar roept me al. laters en mzzl
Ja zie je wel! Dat is dan toch knap?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dementor had de 300-ste post, dus het topic zat al op slot normaal gesproken.
quote:
De mijne ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |