quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie staat er nu meer voor lul, jij of ik.
Watquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Noek het volgende:
Ja nou, Pietje. Ik sta er lullig bij te kijken maar ik vind alles briljant en fantastisch wat ze doen op het ijs. Al gaan ze 100x op hun snuitje. Ik ben een passieve schaatser.
Oh ja, dat remember ik nog een beetje. Dat vond ik geloof ik allemaal maar suf.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef Noek het volgende:
Dat was met dat leeftijdsgedoe, remember? Daar vond jij ook iets van.
Nee joh, als ze al maar een kant opgaan, dan vind ik ze al goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? Je bent zo'n roeper vanaf de zijkant, "je moet naar vooooren"
!
Fijn dat je me even quote, ik ben die gast meer dan zat.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Noek het volgende:
![]()
Ja nou, Pietje. Ik sta er lullig bij te kijken maar ik vind alles briljant en fantastisch wat ze doen op het ijs. Al gaan ze 100x op hun snuitje. Ik ben een passieve schaatser.
Wie ik?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele land heeft de schaatsen onder gebonden, behalve jullie?
And proud of it. Stelletje meeglijdersquote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Johhh zo ernstig was het toch nietquote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je me even quote, ik ben die gast meer dan zat.
Ik kijk naar het schaatsen op tv, ook leuk.
Allemaal eigenlijkquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
And proud of it. Stelletje meeglijders.
Yep, koek en zopie, das wel weer leuk. Vanaf de zijlijn dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Botjes?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb op de lagere school wel schaatsles gehad. Op botjes.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb op de lagere school wel schaatsles gehad. Op botjes.
Brabants, leer ik:quote:
quote:Botjes – In Noord-Brabant werd een eenvoudig model kinderschaatsen ook wel 'botjes' genoemd. Waarschijnlijk omdat ze veel leken op de botten die in vroeger tijden werden gebruikt om op te glijden
In Groningen noemden we ze ook botjes. Stel ongeslepen stukken ijzer onder de schoenen bij kinderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |