quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie staat er nu meer voor lul, jij of ik.
Watquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Noek het volgende:
Ja nou, Pietje. Ik sta er lullig bij te kijken maar ik vind alles briljant en fantastisch wat ze doen op het ijs. Al gaan ze 100x op hun snuitje. Ik ben een passieve schaatser.
Oh ja, dat remember ik nog een beetje. Dat vond ik geloof ik allemaal maar suf.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:01 schreef Noek het volgende:
Dat was met dat leeftijdsgedoe, remember? Daar vond jij ook iets van.
Nee joh, als ze al maar een kant opgaan, dan vind ik ze al goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat? Je bent zo'n roeper vanaf de zijkant, "je moet naar vooooren"
!
Fijn dat je me even quote, ik ben die gast meer dan zat.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Noek het volgende:
![]()
Ja nou, Pietje. Ik sta er lullig bij te kijken maar ik vind alles briljant en fantastisch wat ze doen op het ijs. Al gaan ze 100x op hun snuitje. Ik ben een passieve schaatser.
Wie ik?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het hele land heeft de schaatsen onder gebonden, behalve jullie?
And proud of it. Stelletje meeglijdersquote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Johhh zo ernstig was het toch nietquote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je me even quote, ik ben die gast meer dan zat.
Ik kijk naar het schaatsen op tv, ook leuk.
Allemaal eigenlijkquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
And proud of it. Stelletje meeglijders.
Yep, koek en zopie, das wel weer leuk. Vanaf de zijlijn dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Botjes?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb op de lagere school wel schaatsles gehad. Op botjes.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb op de lagere school wel schaatsles gehad. Op botjes.
Brabants, leer ik:quote:
quote:Botjes – In Noord-Brabant werd een eenvoudig model kinderschaatsen ook wel 'botjes' genoemd. Waarschijnlijk omdat ze veel leken op de botten die in vroeger tijden werden gebruikt om op te glijden
In Groningen noemden we ze ook botjes. Stel ongeslepen stukken ijzer onder de schoenen bij kinderen.quote:
Zo hip zagen ze er in mijn tijd (ca 1878) niet uit.quote:
quote:
Ik ken wel Friese doorlopers, daar hou ik het dan maar bij. Glijden op botjes, jakkes.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Copycat het volgende:
Zo hip zagen ze er in mijn tijd (ca 1878) niet uit.
Nouja ik kan nog prijsgeven dat haar initiatieve doel was om mij kapot te maken... nu weet ik niet of dat nu wel of niet gelukt isquote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Copycat het volgende:
Ja! Geef nog eens een hint, potverbommie!
Ik denk te vlug voor dat spel. Ik begon vroeger ook altijd gelijk met namen ipv, is het een man?, Heeft die een puntige kin? etc..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
Noek, we zoeken toch een vrouw of is bommie gay?
Mag ze nu nog posten op FOK!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
Nouja ik kan nog prijsgeven dat haar initiatieve doel was om mij kapot te maken... nu weet ik niet of dat nu wel of niet gelukt is
yep... en nee ik ben geen gay.. ik zei toch vrouw?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mag ze nu nog posten op FOK!?
Zo oud ben ik nou ook weer niet, LS!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit zijn pas botjes...
[ afbeelding ]
Misschien heeft ze wel een 10-jaren planquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik kan nog prijsgeven dat haar initiatieve doel was om mij kapot te maken... nu weet ik niet of dat nu wel of niet gelukt is
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverde!quote:
wat een pleasure delay van die bommie...eerst de hele tijdquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier is het: Man? Ja? Bill? Harry? Bob? Steve?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk te vlug voor dat spel. Ik begon vroeger ook altijd gelijk met namen ipv, is het een man?, Heeft die een puntige kin? etc..
Ik won wel vaak dus in mijn hoofd vaar ik de juiste koers.
Precies. Geen kut aan eigenlijk maar ja..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier is het: Man? Ja? Bill? Harry? Bob? Steve?
Dat slaat nergens op WJquote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat een pleasure delay van die bommie...eerst de hele tijdkomen vertellen dat ie gaat trouwen en dan opeens geheimzinnig doen. volgende week zegt ie het toch wel (of straks nog), die flapuit..
ik dacht dat het was "denk toch heel goed na voor je trouwen gaat". veel geluk in ieder geval, je zal het wel (weer) nodig hebben
Mep Vic nog ffquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef beequeen het volgende:
Ik ga bankhangen en zappen. Hopelijk lees ik morgen wie de bruid van VB is, ben namelijk heul niet nieuwsgierig.![]()
Voor straks, slaap lekker FOK!kers.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op WJLaat hen gelukkig zijn en niet alle prive (ook al is het een fokster) moet op het forum. Tis toch leuk dat ie iemand heeft gevonden en dat het een fokster is nou ja lekker belangrijk
quote:
psies... Vond het leuk om te vertellen dat ik ga trouwen, vond het ook wel een leuk detail voor jullie om te weten dat het een fokster is, maar ik ga sowieso niet vertellen wie het is.. niet om te teasen maar gewoon als ze zoiets zelf wil doen dan is het ook aan haarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op WJLaat hen gelukkig zijn en niet alle prive (ook al is het een fokster) moet op het forum. Tis toch leuk dat ie iemand heeft gevonden en dat het een fokster is nou ja lekker belangrijk
We hebben nu ook de Disneyversie.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Precies. Geen kut aan eigenlijk maar ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |