Dit is misschien wel de makkelijkste om te nemen : http://www.dixons.nl/De_o(...)7109433/default.aspxquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou!
Goed, ik ga maar eens een rondje bellen.
Zeik niet zo, stuk chagrijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef dieenebart het volgende:
Kleffe zooi hier![]()
Wanneer komt plaspop Pearlbitch weer eens buurten?
Hoi Bartje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef dieenebart het volgende:
Kleffe zooi hier![]()
Wanneer komt plaspop Pearlbitch weer eens buurten?
doek ook wel eens, maar ik vind het wel vrij ondankbaar werk, elke keer als ik de wereld redden doequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeik niet zo, stuk chagrijn.
Ga de wereld redden. Of een nieuwe conspiracy uitvogelen.
quote:
dit zien ik nu pas, schele noek!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
Voor Cc.
Daar moet voor geduimd worden om 18.30. Noteer dat!
CarO is naar de kapper. Bommie heeft uitgeslapen en is net de zwakzinnige monteur waarmee ik wél level. In Den Haag gebeurt er ook al niks.
Het is woensdag 14 januari. Weer is grauw en grijs.
Het was te schattig. Ik wilde een zwakzinnige monteur opeens *plop* was jij daar met een heel verhaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit zien ik nu pas, schele noek!Ik ben niet een zwakzinnig monteurtje... ik ben de ict-er die ervoor kan zorgen dat al jouw verzekeringen met 1 druk op de knop helemaal para gaan, ik ben de ict-hoer die ervoor kan zorgen dat jij en heel nederland gek worden van de spookenergie nota's..Als ik zwakbegaafd ben dan zou ik als ik jou was voorlopig niet het vliegtuig pakken vanaf schiphol, eelde, beek of eindhoven, want daar zit ook nogal wat zwakbegaafd werk van me in... beafwaid, be wewwy afwaid!
![]()
toch vind ik je wel lief
Gemeen is ook leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was te schattig. Ik wilde een zwakzinnige monteur opeens *plop* was jij daar met een heel verhaal.
Het was gemeen terwijl je me aan het helpen was.Waarvoor dank, echt.
Dan knuffel je toch ff lekker in het wilde weg om je heenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef versabommie het volgende:
het is wel ongelooflijk rustig hier, voel me een Najib met eigen grappen in een lege zaal!
Zeker vanwege het belgische griepvirusquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef versabommie het volgende:
het is wel ongelooflijk rustig hier, voel me een Najib met eigen grappen in een lege zaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |