Als je googeld op rel en feest bier en tieten kom je hier terechtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.
Vertel hoe..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaan
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.quote:
quote:
Deed het pijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaan
Nou niks bijzonders, zag RLS staan (ja, ik weet wat dat betekent) en toen ben ik even gaan kijken, tsja niet zo spannend maar that's itquote:
Uhuh.quote:
Dat weet je net een uurtjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou niks bijzonders, zag RLS staan (ja, ik weet wat dat betekent) en toen ben ik even gaan kijken, tsja niet zo spannend maar that's it
Dat komt later denk ik.quote:
Ik was het ook niet helemaal eens, dat hij mijn tekst anders had gemaakt. Ik vind dat je toch respect moet hebben voor een oudere dame in dit topic. In vind het beneden alle stand van versabommie.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.
Oh dacht alquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.
You bet, Ingridquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh.
Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she walks into mine.
Play it once, Sam. For old times' sake!
Cor van der Laakquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Welke karakters speelden van Kooten en de Bie ook alweer waar de zin in voorkwam: Hou je erbuiten Cock.
Ik ben me van geen kwaad bewust, peter6000!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was het ook niet helemaal eens, dat hij mijn tekst anders had gemaakt. Ik vind dat je toch respect moet hebben voor een oudere dame in dit topic. In vind het beneden alle stand van versabommie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |