Als je googeld op rel en feest bier en tieten kom je hier terechtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.
Vertel hoe..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaan
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.quote:
quote:
Deed het pijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond BB geen ruk aan, ouwewijvensoap, .....en hier liep ik toevallig tegenaan
Nou niks bijzonders, zag RLS staan (ja, ik weet wat dat betekent) en toen ben ik even gaan kijken, tsja niet zo spannend maar that's itquote:
Uhuh.quote:
Dat weet je net een uurtjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou niks bijzonders, zag RLS staan (ja, ik weet wat dat betekent) en toen ben ik even gaan kijken, tsja niet zo spannend maar that's it
Dat komt later denk ik.quote:
Ik was het ook niet helemaal eens, dat hij mijn tekst anders had gemaakt. Ik vind dat je toch respect moet hebben voor een oudere dame in dit topic. In vind het beneden alle stand van versabommie.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.
Oh dacht alquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De rel ook niet. Alhoewel, als bommie nog even doorgaat weet je het maar nooit. En dan nog zeggen dat hij een rel niet herkent al staat hij er met zijn neus bovenop.
You bet, Ingridquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhuh.
Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she walks into mine.
Play it once, Sam. For old times' sake!
Cor van der Laakquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Welke karakters speelden van Kooten en de Bie ook alweer waar de zin in voorkwam: Hou je erbuiten Cock.
Ik ben me van geen kwaad bewust, peter6000!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik was het ook niet helemaal eens, dat hij mijn tekst anders had gemaakt. Ik vind dat je toch respect moet hebben voor een oudere dame in dit topic. In vind het beneden alle stand van versabommie.
quote:
Start een omroepquote:
Je hebt al 1 lidquote:
Jaaaa, dat wilde ik dus tegen bommie zeggen.quote:
Ik vrees dat het bij goed bedoelde maar helaas vruchteloze pogingen blijft.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust, peter6000!
Dan ga ik voor ons Theo.quote:
Ik ga gezallie naast je zittenquote:
Schuif ff op dikzak.quote:
Ja, en jij gaat samen met de experts van CSI uitzoeken wie het heeft gedaan.quote:
Speurhondquote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en jij gaat samen met de experts van CSI uitzoeken wie het heeft gedaan.
Heeee Aaagje .. laat je niet wegpesten hoor. Tis maar een forumquote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Aagjekat het volgende:
kom ook maar even binnen wippen..zie groene blaadjes staan..
shit BQ, wat klote,,schoorsteenbrand,,en dan schoonmaken die zooi, ..
Is Bommie aan rellen,
Rex!quote:
Weet ik niet. Ik vind politieseries die om honden draaien stom.quote:
Krijg grijze haren van jequote:
Ze springen spontaan door de verf heenquote:
Je kan het gewoon niet hebben dat die hond sneller ind e gaten heeft wie de dader is dan jijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind politieseries die om honden draaien stom.
Heb ik geen verf voor nodig. Baardgroei is wel gemakkelijk, valt minder op als het grijs is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze springen spontaan door de verf heen
Ja. En dan hebben die teven ook nog eens veel meer tepels dan ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat die hond sneller ind e gaten heeft wie de dader is dan jij![]()
Het viel achteraf mee hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Aagjekat het volgende:
shit BQ, wat klote,,schoorsteenbrand,,en dan schoonmaken die zooi, ..
En ze mogen iedereen bespringen die ze willenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dan hebben die teven ook nog eens veel meer tepels dan ik.
Ook dat! En ze kunnen zichzelf zonder moeite likken.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En ze mogen iedereen bespringen die ze willen
Das wat lastig voor mequote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik geen verf voor nodig. Baardgroei is wel gemakkelijk, valt minder op als het grijs is.
Nou nog 23 uur en 52 minuten te gaan, ff volhouden hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
Tis een dom interview met Theo.. Val nu al in slaap
Het duurt 24 uur hè? Wie weet wordt het nog wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
Tis een dom interview met Theo.. Val nu al in slaap
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het viel achteraf mee hoor.
Hoe staan de zaken in Spanje?
We nemen zelf drank enzo mee hoor.. dus maak je daarom geen zorgenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,
en wie doet dan de zoutjes..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
We nemen zelf drank enzo mee hoor.. dus maak je daarom geen zorgen
Is geregeld ... Hengels gaan meequote:
Maar ik bedoel eik. Je schreef in december dat je alles getekend had en het pand was van jullie. Dat is dus niet meer zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Aagjekat het volgende:
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe vertel je iemand subtiel dat diegene toch niet helemaal iets voor je is zonde rlullig over te komen, dat kan niet he ?
Ik moet ff wennen aan je schrijfwijze.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe vertel je iemand subtiel dat diegene toch niet helemaal iets voor je is zonde rlullig over te komen, dat kan niet he ?
Ik vind je een dom kutwijfquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hou het wel op die met dat homo gebeuren, doe ik m'n mooie sjaaltje ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Ik ben toch homo.
Je bent te lief voor me.
Ik vind je niet geil genoeg.
Bijvoorbeeld.
heb ik niet gezegd,,,zei, ze hebben het bod aanvaard, dus ik dacht het zit snorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik bedoel eik. Je schreef in december dat je alles getekend had en het pand was van jullie. Dat is dus niet meer zo?
Die is erg..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Bijvoorbeeld.
Het ligt aan mijquote:
Goedzo, hoef ik me niet aan te passenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet ff wennen aan je schrijfwijze.
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maarquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het niet want het is best leuk opzich
Boefquote:
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeequote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maar
Verdomme Cc ik was aan info vissenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zeggen waar het op staat, lijkt misschien lullig, maar altijd beter dan zo'n domme dooddoener.
quote:
oeps ik dacht dat je boer zei !quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maar
Ach die kan je allebij wel met een sms'ie afdoen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeeze zijn toch leuk he, dus moet kunnen. Maarrr ik voelde me toen al lomp dat ik achter elkaar met ze afspreek maar aan de andere kant heb ik toch niks te verantwoorden. Dus ene zaterdag op zondag langsgekomen hier. leuk enzo blalblablalb. Zondag eerst stad in geweest en toen 's avonds met die ander daar gebleven tot vandaag
ook erg leuk
Heel leuk eigenlijk
Maar die 1e blijft ook heel blij enz smsen van wanneer weer enb lalblablabl en en
Nu voel ik me een eikel
en dat is terecht
Want het is ook heel lomp
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!quote:
Was de mijnequote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!
Karma gaat keihard terugkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die kan je allebij wel met een sms'ie afdoen hoor
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeeze zijn toch leuk he, dus moet kunnen. Maarrr ik voelde me toen al lomp dat ik achter elkaar met ze afspreek maar aan de andere kant heb ik toch niks te verantwoorden. Dus ene zaterdag op zondag langsgekomen hier. leuk enzo blalblablalb. Zondag eerst stad in geweest en toen 's avonds met die ander daar gebleven tot vandaag
ook erg leuk
Heel leuk eigenlijk
Maar die 1e blijft ook heel blij enz smsen van wanneer weer enb lalblablabl en en
Nu voel ik me een eikel
en dat is terecht
Want het is ook heel lomp
dus dat schele van mij is niet gelogenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!
quote:
Wat jij wil.quote:
Ja en vervolgens snijden ze je leutert eraf, malen die in babyvoedsel en verkopen dat aan ouders van jongensbaby's!!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |