Weet ik niet. Ik vind politieseries die om honden draaien stom.quote:
Krijg grijze haren van jequote:
Ze springen spontaan door de verf heenquote:
Je kan het gewoon niet hebben dat die hond sneller ind e gaten heeft wie de dader is dan jijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind politieseries die om honden draaien stom.
Heb ik geen verf voor nodig. Baardgroei is wel gemakkelijk, valt minder op als het grijs is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze springen spontaan door de verf heen
Ja. En dan hebben die teven ook nog eens veel meer tepels dan ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan het gewoon niet hebben dat die hond sneller ind e gaten heeft wie de dader is dan jij![]()
Het viel achteraf mee hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Aagjekat het volgende:
shit BQ, wat klote,,schoorsteenbrand,,en dan schoonmaken die zooi, ..
En ze mogen iedereen bespringen die ze willenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dan hebben die teven ook nog eens veel meer tepels dan ik.
Ook dat! En ze kunnen zichzelf zonder moeite likken.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En ze mogen iedereen bespringen die ze willen
Das wat lastig voor mequote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik geen verf voor nodig. Baardgroei is wel gemakkelijk, valt minder op als het grijs is.
Nou nog 23 uur en 52 minuten te gaan, ff volhouden hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
Tis een dom interview met Theo.. Val nu al in slaap
Het duurt 24 uur hè? Wie weet wordt het nog wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
Tis een dom interview met Theo.. Val nu al in slaap
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het viel achteraf mee hoor.
Hoe staan de zaken in Spanje?
We nemen zelf drank enzo mee hoor.. dus maak je daarom geen zorgenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,
en wie doet dan de zoutjes..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
We nemen zelf drank enzo mee hoor.. dus maak je daarom geen zorgen
Is geregeld ... Hengels gaan meequote:
Maar ik bedoel eik. Je schreef in december dat je alles getekend had en het pand was van jullie. Dat is dus niet meer zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Aagjekat het volgende:
beetje heen en weer mailen, en afspraak gemaakt met gemeentehuis el perello, voor als ik er heen ga, een febr, of eerder,,,
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe vertel je iemand subtiel dat diegene toch niet helemaal iets voor je is zonde rlullig over te komen, dat kan niet he ?
Ik moet ff wennen aan je schrijfwijze.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe vertel je iemand subtiel dat diegene toch niet helemaal iets voor je is zonde rlullig over te komen, dat kan niet he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |