SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Peter deed er te lang overquote:
quote:
quote:
Kom maarquote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
Ben bang dat ik nu mijn gevaarlijke agressieve hond nu op jou moet afsturen
![]()
[ afbeelding ]
Dat was een seconde voor dat ze zijn nek doorbeet. Daar zijn geen pics vanquote:
Ieeuuwwwquote:
Tja, storm in een glas water. Zeker om zijn luistercijfers op te krikkenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Was dit de hele NL rel?![]()
Sly klinkt een beetje te relaxed.
Ben er wel klaar mee eigelijk dat gezeijk. 80% snap ik toch niet. En die Huub en Claire kunnen me ook roesten. Al is het wel soms weer grappig op de topics te lezen. Het gaat maar door en waarover???quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Was dit de hele NL rel?![]()
Sly klinkt een beetje te relaxed.
Mja nergens over, maar ik vind het wel vermakellijk ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee eigelijk dat gezeijk. 80% snap ik toch niet. En die Huub en Claire kunnen me ook roesten. Al is het wel soms weer grappig op de topics te lezen. Het gaat maar door en waarover???
Vraag het aan de hond van de burenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nu een wav van Sly met mij, maar hoe zet ik dat om?
Leuk hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja nergens over, maar ik vind het wel vermakellijk ofzo.![]()
Straks maar even Barts interview kijken.
Kan je niet gewoon even bellen naar Sly? Dat zou de boel al een stuk leuker maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doet het niet bij mij.. En ik vind Seki leukquote:
wav > mp3 ff googlenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
op mijn paginaquote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar kan ik de link van Bart zijn interview vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |