Ja, en ook altijd aan de straatkrant verkoper.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
Nou Bart één lid heb je al. Lies.
Maar Lies gaf ook voor SHE hoor.
Als ik mijn (medicinale) wiet mee mag nemen wil ik ook wel.quote:
Ja, ik denk wel dat er wiet op het menu moet/mag staan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik mijn (medicinale) wiet mee mag nemen wil ik ook wel.
Lekker drie maanden luieren, stoken en klieren.
Ik heb er zin an.
Zo zie je hem dagen niet en het woord RLS in samenhang met kandidaten valt, en ja hoor... daar is meneertje LekkerSimpel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ramp op National Geographic (letterlijk en figuurlijk)
Gaat over de Bijlmerramp met Nederlands commentaar en ondertiteling, maar klopt geen ruk van die ondertiteling.
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zie je hem dagen niet en het woord RLS in samenhang met kandidaten valt, en ja hoor... daar is meneertje LekkerSimpel.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zie je hem dagen niet en het woord RLS in samenhang met kandidaten valt, en ja hoor... daar is meneertje LekkerSimpel.
Hee nog meer vullisquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wou "Er zit iets op je lip" posten.
Ik wil ook wel meedoen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat er wiet op het menu moet/mag staan.![]()
Waar dacht je toen aan?quote:
mag ik dan bij jou slapen Coos ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik mijn (medicinale) wiet mee mag nemen wil ik ook wel.
Lekker drie maanden luieren, stoken en klieren.
Ik heb er zin an.
Ik moest hard lachen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
geeft niks, krijg je ook geen geld als je wintquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen!
Ohw, maar dan betaald er niemand meer voor de streams.
LS is zeer geschikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zoeken jullie even uit of hij [x]geschikt is, dan ga ik lekker slapen.![]()
dan betaal ik dubbel als het moetquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen!
Ohw, maar dan betaald er niemand meer voor de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |