Ja, en ook altijd aan de straatkrant verkoper.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
Nou Bart één lid heb je al. Lies.
Maar Lies gaf ook voor SHE hoor.
Als ik mijn (medicinale) wiet mee mag nemen wil ik ook wel.quote:
Ja, ik denk wel dat er wiet op het menu moet/mag staan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik mijn (medicinale) wiet mee mag nemen wil ik ook wel.
Lekker drie maanden luieren, stoken en klieren.
Ik heb er zin an.
Zo zie je hem dagen niet en het woord RLS in samenhang met kandidaten valt, en ja hoor... daar is meneertje LekkerSimpel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ramp op National Geographic (letterlijk en figuurlijk)
Gaat over de Bijlmerramp met Nederlands commentaar en ondertiteling, maar klopt geen ruk van die ondertiteling.
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zie je hem dagen niet en het woord RLS in samenhang met kandidaten valt, en ja hoor... daar is meneertje LekkerSimpel.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo zie je hem dagen niet en het woord RLS in samenhang met kandidaten valt, en ja hoor... daar is meneertje LekkerSimpel.
Hee nog meer vullisquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wou "Er zit iets op je lip" posten.
Ik wil ook wel meedoen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat er wiet op het menu moet/mag staan.![]()
Waar dacht je toen aan?quote:
mag ik dan bij jou slapen Coos ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik mijn (medicinale) wiet mee mag nemen wil ik ook wel.
Lekker drie maanden luieren, stoken en klieren.
Ik heb er zin an.
Ik moest hard lachen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
geeft niks, krijg je ook geen geld als je wintquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen!
Ohw, maar dan betaald er niemand meer voor de streams.
LS is zeer geschikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zoeken jullie even uit of hij [x]geschikt is, dan ga ik lekker slapen.![]()
dan betaal ik dubbel als het moetquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen!
Ohw, maar dan betaald er niemand meer voor de streams.
Waar moeten we op letten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Zoeken jullie even uit of hij [x]geschikt is, dan ga ik lekker slapen.![]()
Ik betaal voor jou als je het doetquote:
Kan iemand zeggen waar dit over gaat? Of moet ik ergens teruglezen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
LS is zeer geschikt.
Ik denk dat we ons niet hoeven te vervelen.
Voornamelijk of 'ie in het beeld pastquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar moeten we op letten?
Slaap lekker Bart!
ik kijk wel uit...quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal voor jou als je het doet
Daarom was het safe om te zeggenquote:
Ja, ik begin op voorhand al te fucken.quote:
Lijkt me best leuk, een stel van die uitgerangeerde huisvrouwen in een hok en dan maar wijn er in kieperenquote:
ow....... je gaat terugkrabbelen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik begin op voorhand al te fucken.![]()
Beetje inleven.
Iiidquote:
Bart gaat een BB huis bouwen met een grote tuin en er mag wiet gerookt worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan iemand zeggen waar dit over gaat? Of moet ik ergens teruglezen?
rot jij effe naar je nest met je uitgerangeerde huisvrouwen ........quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, een stel van die uitgerangeerde huisvrouwen in een hok en dan maar wijn er in kieperen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... je gaat terugkrabbelen ?
Bedenk me nu ineesquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, een stel van die uitgerangeerde huisvrouwen in een hok en dan maar wijn er in kieperen
Nee!!! Ik wil alleen niet met jou in bed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... je gaat terugkrabbelen ?
Wie de schoen past...quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
rot jij effe naar je nest met je uitgerangeerde huisvrouwen ........
ik doe helemaal niks.......quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Bart gaat een BB huis bouwen met een grote tuin en er mag wiet gerookt worden.![]()
Fann doet 3 maanden de was en in de laatste week stemmen we d'r weg.
ff snel vorig topic geleest. Ach, doe wel mee als ze verder niemand kunnen vinden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Bart gaat een BB huis bouwen met een grote tuin en er mag wiet gerookt worden.![]()
Fann doet 3 maanden de was en in de laatste week stemmen we d'r weg.
dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd........quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!!! Ik wil alleen niet met jou in bed.
De opoffering!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff snel vorig topic geleest. Ach, doe wel mee als ze verder niemand kunnen vinden.
Er moet toch iemand in zitten die zich netjes gedraagt.
Bla bla joint bla bla blaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag ook voor spek en bonen meedoen!
Mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff snel vorig topic geleest. Ach, doe wel mee als ze verder niemand kunnen vinden.
Fannquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef FANN het volgende:
jij de spek....... ik de bonen........
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
jij de spek....... ik de bonen........
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bla bla karretje bla bla straat......quote:
Ik ben het helemaal met je eens. maar dat had ik bij DGK ook al een beetje en toch keek ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:34 schreef FANN het volgende:
Maar effe serieus, ik denk dat ik niet meer aan de streams gekluisterd zou zitten nu ik achteraf weet dat écht bijna alles gescript was.....
nah..... ik heb me voorgenomen om niet meer te kijken.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. maar dat had ik bij DGK ook al een beetje en toch keek ik.
Ik kijk er gewoon naar hoor. Script of niet .Mensen hebben een grens. Dat kan je niet scripten .. Anders krijg je een oscarquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. maar dat had ik bij DGK ook al een beetje en toch keek ik.
CBML trok ik dus echt niet, maar ik kijk ook veel liever streams dan dat ik uitzendingen kijk. Juist de momenten dat er even geen tv gemaakt werd vond ik vaak leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ik heb me voorgenomen om niet meer te kijken.....
maar ja dat zei ik bij CBML ook.......... en toen was daar Rieb
Jesus tief opquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
WAKKER WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!
Yep da's waar.... ach waarschijnlijk ga ik toch wél kijken....quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
CBML trok ik dus echt niet, maar ik kijk ook veel liever streams dan dat ik uitzendingen kijk. Juist de momenten dat er even geen tv gemaakt werd vond ik vaak leuk.
*ziet niks meerquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je bent wel weer lekker wakker toch?
Als je maar van de "plaats een plaatje" knop afblijft!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.......... maar ik ga wel een wijntje pakken........
dat dan weer wel......
ik beloof niks.........quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je maar van de "plaats een plaatje" knop afblijft!
Hear hearquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je maar van de "plaats een plaatje" knop afblijft!
Ik had bijna een epileptische aanval.quote:
Doe ik nog een rondje meequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.......... maar ik ga wel een wijntje pakken........
dat dan weer wel......
huh?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
En hoe kan het dat jouw youtubes onder jouw post blauw zijn, en mijne grijs?
en die had je verdiend.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had bijna een epileptische aanval.
Aan bijna hebben we niksquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had bijna een epileptische aanval.
Die linkjes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?
tegen wie heb je het nu?
en ik snap hem ook niet als de vraag voor mij was trouwens
ow......... geen flauw ideequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die linkjes?
Onderin?
In jouw post?
Zijn blauw?
Dat youtube linkje?
onderin mijn post?
is grijs?
Waarom?
En dan sta ik morgen met naam en adres op de Pedositequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:55 schreef FANN het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/.Toxica
wil deze schoonheid zich even melden hier........
dan blijft Coos ook nog effe wakker.......
nee die is wel ''kind-af'' hoor......quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan sta ik morgen met naam en adres op de Pedosite
Smeer ze wel in mijn haarquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ruim je wel de flessen op, voordat je weer een foto maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |