quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Vind mij leuk! Vind mij intelligent! Vind mij mooi! Vind mij grappig! Vind mij interessant! Vind mij!!!
Ik wist het wel, dus ik had mijn topic al half klaargezet maar fok is zo fokking langzaam plus ik moest er nog een kwootje instoppenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij had het niet eens gemeld!![]()
Maar toch nog even een dansje voor Cc
Je bedoelt: 'Een van de aanbidders van ...".quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:51 schreef aardappel het volgende:
De interessantste user mag nog wel even leren spellen
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt: 'Een van de aanbidders van ...".
Omdat het niet anders kan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:44 schreef Smash-it het volgende:
Waarom aanbidden we Cc? Ik bedoel, nog iets speciaals of gewoon omdat het kan?
Ik had de lapo in de vorige vorige en dus een topic geopend, maar Peter was uiteraard eerderquote:
Een mooie oplossing .. Plus een natte droom voor Cc ze weet het alleen nog nietquote:Op zondag 8 februari 2009 05:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was al aan het kopieren, want deze moest een tweede kans! Is hij gewoon nog open!!
Cc!
Ja beetje een gemiste kans!quote:Op zondag 8 februari 2009 06:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een mooie oplossing .. Plus een natte droom voor Cc ze weet het alleen nog niet
Jawel, ze heeft hier al gepost.quote:Op zondag 8 februari 2009 06:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Een mooie oplossing .. Plus een natte droom voor Cc ze weet het alleen nog niet
Leuk voor op haar werk maandagquote:
Weet ik maar die was deudquote:Op zondag 8 februari 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft hier al gepost.
Ze weet nog niet van deze reanimatie!quote:Op zondag 8 februari 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft hier al gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |