Gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we jarig zijn!
Godver ben ik es op tijdquote:Op maandag 9 februari 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht net, dan ga ik er wel 1 maken: aanbid hier muis!
Ik was anoniemquote:Op maandag 9 februari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Laatste gluurder: http://fotoboek.fok.nl/JohnQWydell
kom er maar in!
Is aangepast meneer Coos ik zoek nog een ploatjequote:Op maandag 9 februari 2009 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien?![]()
Goeie OP Soury.![]()
Diep over nagedacht.
Komt dat na comazuipen?quote:
En dan had je ook nog deze...quote:Op maandag 9 februari 2009 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is aangepast meneer Coos ik zoek nog een ploatje
Die heb ik recentelijk allemaal weggegooid.. Kon er moeilijk afstand van doen maar ja. Dozen met LP's heb ik ook nogquote:Op maandag 9 februari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan had je ook nog deze...
[ afbeelding ]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaalquote:Op maandag 9 februari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk allemaal weggegooid.. Kon er moeilijk afstand van doen maar ja. Dozen met LP's heb ik ook nog
De meeste bandjes zijn nutteloos, LP's heb ik dan wel bewaard en natuurlijk de zelf geproduceerde bandjesquote:Op maandag 9 februari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaal
Ik heb een paar jaar gelden wel een speler gekocht. Die gebruik ik ook niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaal
Ik heb nog ergens een koffer met 4 jaar lang de top 40 elke maandquote:Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De meeste bandjes zijn nutteloos, LP's heb ik dan wel bewaard en natuurlijk de zelf geproduceerde bandjes
sooooo die Coos........quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Heb wel op de pc deze gevonden.
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
nah.... mogge........ een raar dagje vandaag........ slapen ....wakker..... slapen......... wakkerquote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 9 februari 2009 03:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... mogge........ een raar dagje vandaag........ slapen ....wakker..... slapen......... wakker
en straks hoop ik nog effe te slapen.....
Ze geven je even de ruimtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |