Gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we jarig zijn!
Godver ben ik es op tijdquote:Op maandag 9 februari 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht net, dan ga ik er wel 1 maken: aanbid hier muis!
Ik was anoniemquote:Op maandag 9 februari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
Laatste gluurder: http://fotoboek.fok.nl/JohnQWydell
kom er maar in!
Is aangepast meneer Coos ik zoek nog een ploatjequote:Op maandag 9 februari 2009 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien?![]()
Goeie OP Soury.![]()
Diep over nagedacht.
Komt dat na comazuipen?quote:
En dan had je ook nog deze...quote:Op maandag 9 februari 2009 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is aangepast meneer Coos ik zoek nog een ploatje
Die heb ik recentelijk allemaal weggegooid.. Kon er moeilijk afstand van doen maar ja. Dozen met LP's heb ik ook nogquote:Op maandag 9 februari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan had je ook nog deze...
[ afbeelding ]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaalquote:Op maandag 9 februari 2009 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik recentelijk allemaal weggegooid.. Kon er moeilijk afstand van doen maar ja. Dozen met LP's heb ik ook nog
De meeste bandjes zijn nutteloos, LP's heb ik dan wel bewaard en natuurlijk de zelf geproduceerde bandjesquote:Op maandag 9 februari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaal
Ik heb een paar jaar gelden wel een speler gekocht. Die gebruik ik ook niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook zonde. Maja tegenwoordig is alles te vinden en digitaal
Ik heb nog ergens een koffer met 4 jaar lang de top 40 elke maandquote:Op maandag 9 februari 2009 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De meeste bandjes zijn nutteloos, LP's heb ik dan wel bewaard en natuurlijk de zelf geproduceerde bandjes
sooooo die Coos........quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Heb wel op de pc deze gevonden.
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
nah.... mogge........ een raar dagje vandaag........ slapen ....wakker..... slapen......... wakkerquote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 9 februari 2009 03:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... mogge........ een raar dagje vandaag........ slapen ....wakker..... slapen......... wakker
en straks hoop ik nog effe te slapen.....
Ze geven je even de ruimtequote:
Er zijn nog 275 posts vrijquote:
Echt waar !! Met van die donkere wapperende lange harenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:31 schreef FANN het volgende:
[..]
sooooo die Coos........![]()
hij doet me een beetje denken aan die griek vroeger...... maar ik durf geen foto te plaatsen![]()
maar die zag er ook een beetje zo uit toen ik hem tegenkwam.....
Welke dames waren er dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:34 schreef FANN het volgende:
dames meteen weg?
ow...... je bent er nog....... jah....... als ik een foto laat zien niet quoten dan plaats ik hem effe.......quote:Op maandag 9 februari 2009 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar !! Met van die donkere wapperende lange haren
Ik ben er nog halloquote:
Er zijn superleuke nachtprogramma's opquote:Op maandag 9 februari 2009 03:38 schreef FANN het volgende:
ik ga wel effe zappen........
Cool tuurlijk en LS lig misschien wel op de loer maar die heeft niks met mannenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... je bent er nog....... jah....... als ik een foto laat zien niet quoten dan plaats ik hem effe.......
Hup scannen kengquote:Op maandag 9 februari 2009 03:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja lees even post boven je...... 2 posten....... dan plaats ik die foto efffe
Ohhhhhhhhhhh kaal ook lekkerquote:
Ja wat een kanjerquote:
altijd naar je moeder luisteren en je groente's opeten......quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
mijn moeder mocht nooit hartstikke zeggen
En wie ben jij?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
Ik zoek mijn lijstje ff opquote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
Was dat post 21?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
PS nu je er toch bent.. Griekse week bij de Lidl (schrijf je dat zo) Gaat morgen in uh vandaag dus.. Met allemaal Griekse produkten .. Moest aan je denken toen ik de advertentie zag.quote:
ow....... goed dat je het zegt... ga ik effe kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
PS nu je er toch bent.. Griekse week bij de Lidl (schrijf je dat zo) Gaat morgen in uh vandaag dus.. Met allemaal Griekse produkten .. Moest aan je denken toen ik de advertentie zag.
Hoi Welkom.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:41 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Welkom.
Vragenlijstje van de SC ..
1 Hoe raak je hier verzeild?
2 Man of vrouw.
3 Man: lengte van je piemel graag
4 Vrouw: Cupmaat en graag ook gewicht (voor Coos) voor de andere maakt dat niks uit![]()
5 Wat is er met je moeder?
Ja die ken ik wat een kut ding is dat.. Nu heb ik het weer in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... goed dat je het zegt... ga ik effe kijken![]()
bij de Lidl moet ik steed denken aan dat toepje van jiskefet.........![]()
kan er niks aan doen......
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef Onnoman het volgende:
help me ajb.. ik word gek
ik heb me rot gelachen.......quote:Op maandag 9 februari 2009 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ken ik wat een kut ding is dat.. Nu heb ik het weer in mijn hoofd.
Altijd voor jou ...We zijn erg discreet hierquote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
Is er nog een 'beschamend moment in je eentje' topic?? Had net een actie die daar wel op z'n plaats is denk ik
vertel maar....... hier kan je alles kwijt.... wat is er gebeurd?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
Is er nog een 'beschamend moment in je eentje' topic?? Had net een actie die daar wel op z'n plaats is denk ik
Hebben we het over het zelfde dan ?? post esquote:Op maandag 9 februari 2009 03:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb me rot gelachen.......
kep hem ook bij favorieten gezet...... sommige toepjes kan ik wel 100 x zien
en dan moet ik nog lachen.....
Altijd welkomquote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben we het over het zelfde dan ?? post es
Whehehehe, en mensen blijven nooit lang hangen hier!quote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Welkom.
Vragenlijstje van de SC ..
1 Hoe raak je hier verzeild?
2 Man of vrouw.
3 Man: lengte van je piemel graag
4 Vrouw: Cupmaat en graag ook gewicht (voor Coos) voor de andere maakt dat niks uit![]()
5 Wat is er met je moeder?
Als je het niet wilt, hoef je het niet te vertellen hoor!quote:Op maandag 9 februari 2009 03:52 schreef Chokeme het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 04:04 schreef FANN het volgende:
hij is zeker alweer gevlucht?![]()
ik ga nog effe proberen te slapen......
see you later.........
![]()
Hahaha wat erg nee die kende ik niet .. Ik moet zeggen dat ik ook wel es van dat soort bezoekjes heb mee gemaakt Mennnnnnnquote:
Ja, dus vul het lijstje maar in !quote:Op maandag 9 februari 2009 04:04 schreef ProbeerMe het volgende:
IS dit het enige topic wat een beetje loopt s'nachts, de rest lijkt wel dood joh
Edit: Te laat, iedereen vlucht al
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |