Had je er een foto van gemaakt?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb laatst nog in dat kots topic gepostBeschamend jawel
Ja maar toen was ik al een teringlijer.quote:
Nee dat was voor de digi tijd goddankquote:
In je hartquote:Op maandag 9 februari 2009 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik al een teringlijer.![]()
Waar is dat lieve kleine blonde ventje gebleven?
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb laatst nog in dat kots topic gepostBeschamend jawel
Ook in dat topicquote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kotsen----> Kermis---->over mensen heen ----->mensen niet blij------.met de bus naar huis.![]()
Heb ik al eens verteld geloof ik
quote:
Moet je eens met een buik vol oliebollen in zo'n ding gaan zitten waar je tegen de wand aan blijft plakken terwijl de vloer onder je verdwijntquote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kotsen----> Kermis---->over mensen heen ----->mensen niet blij------.met de bus naar huis.![]()
Heb ik al eens verteld geloof ik
Ik ben ook eens mijn zwempak verloren.quote:
Doe die pic nog maar effequote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik viel op mijn trouwerij, op een niet zo charmante manier, heb ik ook al verteld incl pic.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Heb wel op de pc deze gevonden.
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
Ziet er uit als een Peugeot 404, de auto danquote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zijn tof ....quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Peugeot 404, de auto dan
Maar als ik jou posts zo effe teruglees moet jij toch ook al 74 zijn?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
maar toen kon ik nog niet auto rijden
Daar was ik nog jong en onbedorven.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos wat een stuk ik was gestopt
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als ik jou posts zo effe teruglees moet jij toch ook al 74 zijn?
Ja leuk doen .. En scannen is een piece of cakequote:Op maandag 9 februari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
Ik kan beter eens een fobo maken.
Van jong naar oud.![]()
Maar dat kan nog wel 20 jaar duren want ik moet dat dan inscannen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
Ik kan beter eens een fobo maken.
Van jong naar oud.![]()
Maar dat kan nog wel 20 jaar duren want ik moet dat dan inscannen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos wat een stuk ik was gestopt
Wat een compliment voor Soury!! Môt je wat van d'r?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij een .... (denk ik nog over na) Eerst de wijzere oudere uithangen en dan amper geboren zijn![]()
Soms post je of je zestien bent.![]()
Gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een compliment voor Soury!! Môt je wat van d'r?
anonieme gluurdersquote:Op maandag 9 februari 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fotoboeken zijn tof!
krijg je gluurders enzo!
neequote:
Was ook als compliment bedoeld. Zit ik in je vaarwater?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een compliment voor Soury!! Môt je wat van d'r?
Tja ik ben jong van hart .. En zo oud ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 02:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij een .... (denk ik nog over na) Eerst de wijzere oudere uithangen en dan amper geboren zijn![]()
Soms post je of je zestien bent.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik ben jong van hart .. En zo oud ben ik nou ook weer niet hoor
Mot je afloggen..quote:
Al jarenquote:
Wat ben jij van plan?quote:
Tuurlijkquote:
Wie is jou laatste gluurder?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke keer denk ik nog: Ohwja, Manu was er weer!
quote:
Niks, maar kom er elke keer te staan als voyeurquote:Op maandag 9 februari 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan?
Wie staat er op je lijstje?
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke keer denk ik nog: Ohwja, Manu was er weer!
Dat ben je dan toch ook!!quote:Op maandag 9 februari 2009 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks, maar kom er elke keer te staan als voyeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |