Kan met er wat bij voorstellen. Niks en nooit meer aan wat aan doen Fuck kappersquote:
quote:
Nee die is aan het fappenquote:Op maandag 9 februari 2009 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Awww we hebben hem toch niet weggejaagd?
Ah tof!quote:Op maandag 9 februari 2009 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie Liesje
Al maak ik nogal wat fouten, ik kreeg "complimenti" van Margherita voor mijn geschreven italiaans
Ben je morgen vrij, ofzoquote:
Oh, een edit.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, kun je nu weer verder?
Of overheerst je moeder nog![]()
ohwquote:Op maandag 9 februari 2009 02:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, een edit.Nee, die is allang dood
Pasquote:Op maandag 9 februari 2009 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef pas om negen uur te beginnen
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef pas om negen uur te beginnen
Als ik om drie uur in mijn nest kruip kan ik vijf uur slapen. Ruim voldoende. Afgelopen jaar was dat een uur minder per nacht, dus ik ben wat gewendquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
Zijn er nog meer jeugd trauma's ik zit hard te denken. Vast wel maar ikzelf weet het niet zo snel..
Dan zal het wel meegevallen zijn, toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
Zijn er nog meer jeugd trauma's ik zit hard te denken. Vast wel maar ikzelf weet het niet zo snel..
Ja ik weet het.. Maar als ik dagdienst heb probeer ik om elf uur al te liggen (wat zelden lukt) Dat kan ik 2 dagen flikken en dan ben ik verrot. En dan werk ik op 10 min. rijden van mijn huis dus sta ik om 08:15 pas opquote:Op maandag 9 februari 2009 02:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik om drie uur in mijn nest kruip kan ik vijf uur slapen. Ruim voldoende. Afgelopen jaar was dat een uur minder per nacht, dus ik ben wat gewend
Ja dat bedenk ik me ookquote:Op maandag 9 februari 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal het wel meegevallen zijn, toch?
Mijn werk is hier vijf minuten vandaan en start en eind is behoorlijk flexibel nu.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Maar als ik dagdienst heb probeer ik om elf uur al te liggen (wat zelden lukt) Dat kan ik 2 dagen flikken en dan ben ik verrot. En dan werk ik op 10 min. rijden van mijn huis dus sta ik om 08:15 pas opEn begin ik om 09:15 of half 10
Oh das handigquote:Op maandag 9 februari 2009 02:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn werk is hier vijf minuten vandaan en start en eind is behoorlijk flexibel nu.
Vertelquote:
Terug lezen lui kreng.. Plus het is leukquote:Op maandag 9 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
Mag ik naar bed? Of moet ik nog teruglezen?
Je MAG naar bed en je MAG teruglezen.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
Je mag hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
Dan ga ik maar naar bed en lees morgen wel terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je MAG naar bed en je MAG teruglezen.Hoi Coos
Heb je ook nog jeugdfoto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik maar naar bed en lees morgen wel terug.
Er hangt hier een nostalgische sfeer.
nou, snel danquote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik MOET even wat kwijt (komt vast niet door de koffie) Tot zo
Door ons zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik MOET even wat kwijt (komt vast niet door de koffie) Tot zo
Ja.quote:
Tja dat gebeurdquote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb al vaak genoeg beschamende dingen gepost!
Dus we zijn wel wat gewend.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb al vaak genoeg beschamende dingen gepost!
En die knoop durf je welquote:Op maandag 9 februari 2009 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Maar die durf ik niet te plaatsen. Ik schrik er zelf van dat zo'n lief blond ventje zo'n teringlijer is geworden later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |