Dan zal het wel meegevallen zijn, toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
Zijn er nog meer jeugd trauma's ik zit hard te denken. Vast wel maar ikzelf weet het niet zo snel..
Ja ik weet het.. Maar als ik dagdienst heb probeer ik om elf uur al te liggen (wat zelden lukt) Dat kan ik 2 dagen flikken en dan ben ik verrot. En dan werk ik op 10 min. rijden van mijn huis dus sta ik om 08:15 pas opquote:Op maandag 9 februari 2009 02:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik om drie uur in mijn nest kruip kan ik vijf uur slapen. Ruim voldoende. Afgelopen jaar was dat een uur minder per nacht, dus ik ben wat gewend
Ja dat bedenk ik me ookquote:Op maandag 9 februari 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal het wel meegevallen zijn, toch?
Mijn werk is hier vijf minuten vandaan en start en eind is behoorlijk flexibel nu.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Maar als ik dagdienst heb probeer ik om elf uur al te liggen (wat zelden lukt) Dat kan ik 2 dagen flikken en dan ben ik verrot. En dan werk ik op 10 min. rijden van mijn huis dus sta ik om 08:15 pas opEn begin ik om 09:15 of half 10
Oh das handigquote:Op maandag 9 februari 2009 02:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn werk is hier vijf minuten vandaan en start en eind is behoorlijk flexibel nu.
Vertelquote:
Terug lezen lui kreng.. Plus het is leukquote:Op maandag 9 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
Mag ik naar bed? Of moet ik nog teruglezen?
Je MAG naar bed en je MAG teruglezen.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
Je mag hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
Dan ga ik maar naar bed en lees morgen wel terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je MAG naar bed en je MAG teruglezen.Hoi Coos
Heb je ook nog jeugdfoto's?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik maar naar bed en lees morgen wel terug.
Er hangt hier een nostalgische sfeer.
nou, snel danquote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik MOET even wat kwijt (komt vast niet door de koffie) Tot zo
Door ons zekerquote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik MOET even wat kwijt (komt vast niet door de koffie) Tot zo
Ja.quote:
Tja dat gebeurdquote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb al vaak genoeg beschamende dingen gepost!
Dus we zijn wel wat gewend.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb al vaak genoeg beschamende dingen gepost!
En die knoop durf je welquote:Op maandag 9 februari 2009 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Maar die durf ik niet te plaatsen. Ik schrik er zelf van dat zo'n lief blond ventje zo'n teringlijer is geworden later.
Had je er een foto van gemaakt?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb laatst nog in dat kots topic gepostBeschamend jawel
Ja maar toen was ik al een teringlijer.quote:
Nee dat was voor de digi tijd goddankquote:
In je hartquote:Op maandag 9 februari 2009 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik al een teringlijer.![]()
Waar is dat lieve kleine blonde ventje gebleven?
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb laatst nog in dat kots topic gepostBeschamend jawel
Ook in dat topicquote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kotsen----> Kermis---->over mensen heen ----->mensen niet blij------.met de bus naar huis.![]()
Heb ik al eens verteld geloof ik
quote:
Moet je eens met een buik vol oliebollen in zo'n ding gaan zitten waar je tegen de wand aan blijft plakken terwijl de vloer onder je verdwijntquote:Op maandag 9 februari 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kotsen----> Kermis---->over mensen heen ----->mensen niet blij------.met de bus naar huis.![]()
Heb ik al eens verteld geloof ik
Ik ben ook eens mijn zwempak verloren.quote:
Doe die pic nog maar effequote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik viel op mijn trouwerij, op een niet zo charmante manier, heb ik ook al verteld incl pic.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
Heb wel op de pc deze gevonden.
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
Ziet er uit als een Peugeot 404, de auto danquote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik zestien en aan het liften in Frankrijk. Bij Dijon. Vroegâh....toen had je nog geen tolwegen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zijn tof ....quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Peugeot 404, de auto dan
Maar als ik jou posts zo effe teruglees moet jij toch ook al 74 zijn?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
maar toen kon ik nog niet auto rijden
Daar was ik nog jong en onbedorven.quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos wat een stuk ik was gestopt
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als ik jou posts zo effe teruglees moet jij toch ook al 74 zijn?
Ja leuk doen .. En scannen is een piece of cakequote:Op maandag 9 februari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
Ik kan beter eens een fobo maken.
Van jong naar oud.![]()
Maar dat kan nog wel 20 jaar duren want ik moet dat dan inscannen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
Ik kan beter eens een fobo maken.
Van jong naar oud.![]()
Maar dat kan nog wel 20 jaar duren want ik moet dat dan inscannen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos wat een stuk ik was gestopt
Wat een compliment voor Soury!! Môt je wat van d'r?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij een .... (denk ik nog over na) Eerst de wijzere oudere uithangen en dan amper geboren zijn![]()
Soms post je of je zestien bent.![]()
Gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een compliment voor Soury!! Môt je wat van d'r?
anonieme gluurdersquote:Op maandag 9 februari 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fotoboeken zijn tof!
krijg je gluurders enzo!
neequote:
Was ook als compliment bedoeld. Zit ik in je vaarwater?quote:Op maandag 9 februari 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een compliment voor Soury!! Môt je wat van d'r?
Tja ik ben jong van hart .. En zo oud ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 02:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij een .... (denk ik nog over na) Eerst de wijzere oudere uithangen en dan amper geboren zijn![]()
Soms post je of je zestien bent.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik ben jong van hart .. En zo oud ben ik nou ook weer niet hoor
Mot je afloggen..quote:
Al jarenquote:
Wat ben jij van plan?quote:
Tuurlijkquote:
Wie is jou laatste gluurder?quote:Op maandag 9 februari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke keer denk ik nog: Ohwja, Manu was er weer!
quote:
Niks, maar kom er elke keer te staan als voyeurquote:Op maandag 9 februari 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan?
Wie staat er op je lijstje?
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elke keer denk ik nog: Ohwja, Manu was er weer!
Dat ben je dan toch ook!!quote:Op maandag 9 februari 2009 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks, maar kom er elke keer te staan als voyeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |