Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over vloer gesproken, ik hoop wel dat je goed bent in vloeren dweilen
Heb je al een topicreport gestuurd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.
oeps......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al een topicreport gestuurd?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al een topicreport gestuurd?
Je mag 3 weken een loge hebben, ofzoiets. Toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je ook aan het stoppen met roken, sjaggo?quote:
"Oprichter en woordvoerder is de hoofdredacteur van De Telegraaf, mr. Sjuul Paradijs."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik nou toen ik dít las. Wat doorzichtig zeg.
Bijna net zo doorzichtig als dat van Life and Cooking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik nou toen ik dít las. Wat doorzichtig zeg.
Hij is te gast bij Pauw en Witteman, vanavond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Oprichter en woordvoerder is de hoofdredacteur van De Telegraaf, mr. Sjuul Paradijs."
Haha!
Nou, ze krijgen veel bijval hoor. Gelukkig blijven ze een setje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Bijna net zo doorzichtig als dat van Life and Cooking.Of zou dat wel echt zijn?? * debuurvrouw hoopvol kijkt
Ook wel apart dat er op geen enkel van de vier berichten rond het oprichten van "Wakker Nederland" een lezersreactie mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is te gast bij Pauw en Witteman, vanavond.
Misschien kunnen ze fuseren met Powned, de doelgroep (gezien de reacties op de nieuwsberichten op de Telegraafsite) is wel ongeveer hetzelfde.
Oh, kan je ook ergens een standbeeld oprichten voor die Galjaard-tiep voor zoveel voortschrijdend inzicht?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel apart dat er op geen enkel van de vier berichten rond het oprichten van "Wakker Nederland" een lezersreactie mogelijk is.
Maar de hoofdredacteur zit bij P&W inderdaad, dus nu begin ik toch sterk te twijfelen of het wel een 1 april-grap is.
En wat betreft Life&Cooking: http://www.redlifeandcooking.nl/
ZEG NEE
TEGEN HET VERDWIJNEN VAN CARLO EN
IRENE!!
Hey! Sweety Darlingquote:
+1.quote:
Agossie, jij gaat L&C dus echt missen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie, jij gaat L&C dus echt missen?
Hoe ga je dat in hemelsnaam opgevuld krijgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Heel erg. Ik heb het al minstens nul keer gezien.
Dus dan valt er wel een gat in je zondagmiddag.
Kun je eindelijk eens wat tijd investeren in "leren koken'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Roken en chips etenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in hemelsnaam opgevuld krijgen?
Ik voel met je mee!
Ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens wat tijd investeren in "leren koken'
Zelf koken rond die tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Het betere vertier.quote:
Omdat je regelmatig aangeeft dat je het niet kunt, er niets mee hebt, van dattum dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Waarom?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig aangeeft dat je het niet kunt, er niets mee hebt, van dattum dus?
Lastig hè, feeders in da house. Die eekhoorntjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef lies1958 het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon van die mensen in huis die mij gewoon vet willen mesten om er zelf maar zo slank mogelijk te blijven uitzien.
|Ja sorry, is mijn beeld wat ik bij je krijg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommige mensen weten ook werkelijk om alleen maar de negatieve dingen naar boven te halen he?
Omdat ik dat 1x heb gedaan bij een user, zal ik het altijd doen?
En als je niet alle feiten kent, is dit een beetje een domme opmerking.
Ze zijn politiek correct inmiddels.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een negerzoen op. Heerlijk politiek incorrect. Maar ik at 'm samen met mijn Antilliaanse collega, dus dat heft elkaar weer op.
Ik blijf ze gewoon nog negerzoenen noemen. Nonsens allemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef CarOnline het volgende:
Ze zijn politiek correct inmiddels.
Ze heten nu Buys Zoenen. Als je de echte hebt dan he.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf ze gewoon nog negerzoenen noemen. Nonsens allemaal.
Dat zou zo maar de kale kop van mijn ex kunnen zijn. Maar ja, die negerts lijken allemaal op elkaar, hè?quote:
Nee, natuurlijk helpen wortels niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb verdulleme een vreetkick en wortels helpen niet.
Dus ik ga maar dweilen.
Die zitten gezellig aan de thee of wat dan ook. Of LS wandelt met zn hondje en Hidi is meteen de vloer gaan schrobbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
Het is wel angsvallig stil rondom de real life date van LS en Heidi
Had eigenlijk wel een real life verslag verwacht
Die Heidi is binnen twee dagen volledig suf geluld, volgens mij praat LS graag en veelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
Het is wel angsvallig stil rondom de real life date van LS en Heidi
Had eigenlijk wel een real life verslag verwacht
"Je krijgt pas internet toegang als alles blinkt en straalt!"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die zitten gezellig aan de thee of wat dan ook. Of LS wandelt met zn hondje en Hidi is meteen de vloer gaan schrobben
Ik vraag me alleen af wie dat tegen wie zegt...hidi is natuurlijk wel errrrrrgggg handig met internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Je krijgt pas internet toegang als alles blinkt en straalt!"
Zouden ze ook de buurvrouwen gaan delen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heidi naar LS? Geweldig![]()
Straks komt Heidi daar aan met Connexxion en een aanhangwagen vol met snoeren, servers, webcams, notebooks en andere shit.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Zouden ze ook de buurvrouwen gaan delen?
Iets "leuks" dan maar. Die laatste zin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef Coos het volgende:![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF17022009_063
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets "leuks" dan maar. Die laatste zin.
En dat gortdroge foto-onderschrift dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik heb nu geen negative beeldvorming meer over moslims.
Dat heeft geholpen
Ja idioot, zo nuchterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat gortdroge foto-onderschrift dan.![]()
Grappig toch, ondanks de kopzorgen van mevrouw Hassan.
Nee, sorry, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand toevallig laatst ergens iets gelezen over het feit (?) dat steeds meer bedrijven in het buitenland werknemers laat betalen voor het kopje koffie?
Zo ja ... bron?
Oh, dat is ook we een aardig fait divers ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef CarOnline het volgende:
Nee, sorry, nooit van gehoord.
Wel van een nederlands bedrijf, die een paar euro van je salaris afhoud als koffiegeld
Hassan heeft vanmiddag mijn kapsel weer fris en fruitig geknipt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappig toch, ondanks de kopzorgen van mevrouw Hassan.
Israël?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand toevallig laatst ergens iets gelezen over het feit (?) dat steeds meer bedrijven in het buitenland werknemers laat betalen voor het kopje koffie?
Zo ja ... bron?
Nou, voor een paar euro wil ik je alle faits divers wel PMmen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is ook we een aardig fait divers ...
Zo leuk: "Schrijf een blog over het feit (...) dat in het buitenland steeds vaker voor de werkkoffie betaald moet worden. heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar. Google het maar!" En daar ben ik al een uur mee bezig, dus.
navond.....en eet smakelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef hondjes het volgende:
Ga nu trouwens eerst Chinees eten, ben benieuwd.
Spaans Chinees eten., kijken wat ze er van brouwen.
Aardappeltjes met doperwtjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef hondjes het volgende:
Eerste wat je als Nederlander opvalt is dat de Indische component ontbreekt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef hondjes het volgende:
Spaans Chinees eten., kijken wat ze er van brouwen.
Kan ik hieruit opmaken dat jij in Spanje bij de Chinees gegeten hebt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerste wat je als Nederlander opvalt is dat de Indische component ontbreekt.
Wat idioot zeg, dat jij dat in al die jaren dat je daar naartoe gaat blijkbaar nog nooit gedaan hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij in Spanje bij de Chinees gegeten hebt?![]()
nog erger,,we gaan bestellen en wordt zo thuis gebracht, bij dochter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij in Spanje bij de Chinees gegeten hebt?![]()
Die zitten nu in je bakkie wat je straks krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
toen liepen er een paar kakkerlakken over de tafel.
Begin al minder trek te krijgen., geloof niet dat het een echt goed idee is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zitten nu in je bakkie wat je straks krijgt.
Nou eindelijk dan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niets staat meer in de weg het huis te kopen.
Goed he.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou eindelijk dan!
GEFELICITEERD !!!!!![]()
![]()
Kan je hier vierenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goed he.
we zijn ook harstikke blij
Hoge culinaire kwaliteit voor wènâgquote:Restaurant el niu 977810861
Pl. Barcelona, 3 (miami Platja) - C.P. 43300 - MONT-ROIG DEL CAMP - TARRAGONA
Maar ik vind dat er nu nog wel een tonnetje af kan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef hondjes het volgende:
He, daar zit de Notaris ook. op nr 51
Daar moet je echt eens gaan eten in het weekend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef hondjes het volgende:
He, daar zit de Notaris ook. op nr 51
Dat gaat hem niet worden , Coosquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik vind dat er nu nog wel een tonnetje af kan!
Eet ze, allemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Coos het volgende:
Nu je dochter nog even bevallen en alles is in kannen en kruiken.![]()
*eten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ls: Tof dat je dat doet voor Hidi!
Hidi tof dat je het aanneemt!
Goedenavond Fok!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef hondjes het volgende:
Niets staat meer in de weg het huis te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |