quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Peter zit al ruim een half uur met een topic onder de knop
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
Kicke gif! Warme gevoelens komen op , alsmede de behoefte aan een grouphug!![]()
nâh, ik kèk wel betâh ùitquote:
Nee, in je mail mutsquote:
Coos is toch niet van Den Haag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is den haag eigenlijk het sterkst vertegenwoordigd hier?
Coos, Gert, Marrije en ik?
Ho ho.... ik woon op stand hè!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Is den haag eigenlijk het sterkst vertegenwoordigd hier?
Coos, Gert, Marrije en ik?
Ik las eerst op strand.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho.... ik woon op stand hè!!Leidschendam.
Dat is binnenkort weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik las eerst op strand.
Vond het al zo gek.
Ik help het je hopen!quote:
Daarvoor heb ik een brievenbus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
Dat kennem jullie niet hè? Wegen verzinnen hoe je de postbode zo ver kan krijgen dat ie ook op het strand bezorgt.Ik wel. Heel vaak zelfs. Dat ik een belangrijke brief van m'n advocaat verwacht en dat ik dan twijfel wel/niet naar het strand. Meestal ga ik gewoon maar. Gewoon voor de zekerheid.
quote:
Ik weet denk ik wel waar jij ligt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
Dat kennem jullie niet hè? Wegen verzinnen hoe je de postbode zo ver kan krijgen dat ie ook op het strand bezorgt.Ik wel. Heel vaak zelfs. Dat ik een belangrijke brief van m'n advocaat verwacht en dat ik dan twijfel wel/niet naar het strand. Meestal ga ik gewoon maar. Gewoon voor de zekerheid.
Hij lijkt op het schaapje wat ik elke lente door de kinderen laat beplakken met watjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg "achterlangs" al de opmerking dat het een kleurplaat was, maar dat je dat dan ook daadwerkelijk zou gaan doen! Wel grappig en relativerend.
En mooi ook, alleen de AH-plaatjes zijn op, sorry.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En er kwam er 1 een vuurtje bietsen, ik was nogal kortaf geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |