Ik heb 'm nu twee keer gevuld, met in totaal polm voor 1 joint, denk ik. En ik kan niet beslissen of ik nu een beetje woozy of apestoned ben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
En dan krijgt Cc zo ook nog pijples. Kom je nog posten daarna, als je je laptop nog kan vinden?![]()
Komt harder aan dus minder nodig weer een post waar je op gaat besparen, naast al je peukengeld,quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu twee keer gevuld, met in totaal polm voor 1 joint, denk ik. En ik kan niet beslissen of ik nu een beetje woozy of apestoned ben.
Het komt wel harder naar binnen, geloof ik.
Dus ik doe geen beloftes.
Doe je toch eerst plastic handschoenen aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klinkt best gezellig, alleen wil ik dan wél één of twee vetootjes kunnen uitspreken over de samenstelling van de group. Maar zo werkt dat zeker niet hè?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu twee keer gevuld, met in totaal polm voor 1 joint, denk ik. En ik kan niet beslissen of ik nu een beetje woozy of apestoned ben.
Het komt wel harder naar binnen, geloof ik.
Dus ik doe geen beloftes.
Werkt dit bij jou ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahaha ja dat knalt er wel in he?![]()
![]()
Trippende plaatjes...
Nou dat was precies het belangrijkstequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
Heb tóch nog de laatste 5 minuten van WIDM gezien
Ah, leuk voor buuf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat was precies het belangrijkste![]()
Maar vivienne gewonnen![]()
Kende hem alquote:
Nee die wilde dat ze de Mol wasquote:
Heb je nog op AZ gezet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kende hem al![]()
(blijft leuk, daar niet van)
Nou moe!quote:
Ik ben allang blij dat Anniek níet heeft gewonnen want die gun ik het geld nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat was precies het belangrijkste![]()
Maar vivienne gewonnen![]()
Die zat gewoon op allebei!
Ik dacht dat Jon zou winnen. Want die zat vol op Anniek.
Anniek is wel mijn mol. Bij elke terugblik met Mol vragen lieten ze Anniek zien.
Ik denk dat Jon de verliezer is en Anniek de mol, en ik vond haar wel leuk hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Anniek níet heeft gewonnen want die gun ik het geld niet![]()
Ik hóóp dat Jon de mol is, die vind ik wat sympathieker,
Als ze de mol is had ze het wel wat subtieler mogen spelen wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon de verliezer is en Anniek de mol, en ik vond haar wel leuk hoor
Oe, dát is lang geleden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou moe!
Ik dacht dat het vrouwenbillen en buik en benen waren!
Je hield me mooi
voor het lapje Gert!
Nou, er zijn er toch heel wat de bootquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze de mol is had ze het wel wat subtieler mogen spelen wat mij betreft.
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, dát is lang geleden.
Hoe heette hij ook alweer, onze "limerick-man" van de FOK-stok.. Harry of zo?
quote:
Jaaaa hed noorden!!quote:
Jáá het nóórden!quote:
Dat topic is gewoon precies 4 jaar oudquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jáá het nóórden!![]()
Dat is al bijna weer jeugdsentiment.
Ik ben ook niet meer zo anti- van Gaal. Hij heeft het begrepen, denk ik soms. Hij doet nu alleen nog maar eccentriek in plaats van hautain.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja jammer. Ik weet niet waarom eigenlijk, maar ik gunde die van Gaal eigenlijk wel de dubbel. Levert in ieder geval leuke arrogante TV op
Alleen van 400m2 en groter toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
Peter krijgt ook een probleem.
Die christenhonden in Apeldoorn hebben vanavond besloten dat de supermarkten niet meer open mogen op zondag.
Ze worden waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
Die christenhonden
en dat ze elke dag verplicht seks moeten hebben met de therapeutequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag een paar in Rondom10, en echt, ze verdienen TBS.
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou het helpen, denk je? Die gasten hebben een flinke reality-check nodig. Onpasselijk word je van ze.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)
O, dan wordt het tijd dat ik daar eens ga winkelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.
Hij is gewoon een goede trainer. Dat is bij mij de laatste jaren wel boven komen drijven. Plus de verhalen van al die spelers die toch redelijk dwepen met hem. Hij doet dan schijnbaar toch iets goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo anti- van Gaal. Hij heeft het begrepen, denk ik soms. Hij doet nu alleen nog maar eccentriek in plaats van hautain.
Dat klinkt middeleeuws...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)
Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gewoon een goede trainer. Dat is bij mij de laatste jaren wel boven komen drijven. Plus de verhalen van al die spelers die toch redelijk dwepen met hem. Hij doet dan schijnbaar toch iets goed
Maar NMNS denkt ook middeleeuws als ik andere users hier moet geloven.quote:
Dat was altijd al zo toch? De laatste tien-vijftien jaren is het uit veel APV's gehaald, maar dat heeft er volgens mij voor die tijd altijd al in gestaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.
Toen kon je in ieder geval nog gewoon roken in de plaatselijke kroeg en schijten op de hoek van de straatquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar NMNS denkt ook middeleeuws als ik andere users hier moet geloven.
Ze beginnen met het saaiste onderwerp, zodat de mensen blijven kijken.quote:
Ja, want verbaal red je het ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toen kon je in ieder geval nog gewoon roken in de plaatselijke kroeg en schijten op de hoek van de straat![]()
En geen forum gezeik ook, gewoon simpelweg iemand aan de riek rammen bij een dispuut. Eenvoudig en doeltreffend![]()
Nix mis mee
Nee, en nu?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, want verbaal red je het ook niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze beginnen met het saaiste onderwerp, zodat de mensen blijven kijken.
Die man die vrijwillig zijn Michelinester inlevert, vind ik wel origineel (en een goede publiciteitsstunt).
Of opgaan in het idee dat ze echt op televisie was.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar één keer in mijn leven naar een tv-opname geweest, Het Blauwe Licht (mediaprogramma van de VPRO). Maar ik wist van tevoren al dat het publiek in het donker mocht zitten.
Ja, wat een mongolen zeg!quote:
Ah wat lief fluiter! Dank je wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Liesje gefeliciteerd met het vinden van een woning.
Mag je zelf die nieuwe keuken en die tegeltjes uitzoeken? Of heb je inspraak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah wat lief fluiter! Dank je wel!
Nee, geen inspraak, maar ze worden gewoon wit, dat bepaald de woningbouwvereniging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag je zelf die nieuwe keuken en die tegeltjes uitzoeken? Of heb je inspraak?
Ah, ik dacht dat het via een collegaatje ging, maar 't is dus officieel gehuurd van de wbv, beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen inspraak, maar ze worden gewoon wit, dat bepaald de woningbouwvereniging.
Ik vind dat wel prima!
Mweehhh... doe niet zo gemeen geniaal verbaal tegen mijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en nu?
Volgens mij wordt 't wel tijd dat jij weer eens een flinke punt te verwerken krijgt
Eind goed, al goed! Mooi, eigen stekkie, ga je nu meer dagen werken ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@NMNS Nou het gaat via haar stiefvader, die voelde zich schuldig dat een huisje eerder niet doorging en hij heeft weer veel contacten met die man van die woningbouwvereniging. (Of weet ik veel hoe dat precies heet, het is geloof ik officieel een vastgoed iets). Zei hij vandaag ook nog (hij kwam ook even langs) ja, en als ik over een tijdje misschien iets beters voor je tegenkom dan bel ik gelijk. Terwijl hij mij helemaal niets verplicht is!![]()
Nou ik ga iig eens in de 2 weken naar school, dat zijn dus gewoon uren, die ik laat uitbetalen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eind goed, al goed! Mooi, eigen stekkie, ga je nu meer dagen werken ook?
Schuttings!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@Fluiter, nee ik moet een gaskachel, w.s hebben de ouders van mijn ex er nog 1 voor me, en er gaat 1 kat met mij mee, (mijn kat) en 1 blijft bij hem. (zijn kat) Misschien als ik helemaal gesetteld ben dat ik er dan nog 1 bijneem voor de gezelligheid. En ik ga dus dus schuttings om de tuin plaatsen, zodat mijn kat in de tuin kan, hij kent alleen maar een balkon!![]()
En het is niet erg dat je dingen vraagt hoor!
Er is iemand op de FP, met een nick "everttennapel" ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Whahahaha!!!!![]()
Volendam kampioenen!!!![]()
(vrij naar Peter6000)
Die man van dat ene huisje waar je je toen zo op verheugd had? Zie je wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@NMNS Nou het gaat via haar stiefvader, die voelde zich schuldig dat een huisje eerder niet doorging en hij heeft weer veel contacten met die man van die woningbouwvereniging. (Of weet ik veel hoe dat precies heet, het is geloof ik officieel een vastgoed iets). Zei hij vandaag ook nog (hij kwam ook even langs) ja, en als ik over een tijdje misschien iets beters voor je tegenkom dan bel ik gelijk. Terwijl hij mij helemaal niets verplicht is!![]()
ik zit al een tijd op een andere golflengtequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@Fluiter, nee ik moet een gaskachel, w.s hebben de ouders van mijn ex er nog 1 voor me, en er gaat 1 kat met mij mee, (mijn kat) en 1 blijft bij hem. (zijn kat) Misschien als ik helemaal gesetteld ben dat ik er dan nog 1 bijneem voor de gezelligheid. En ik ga dus dus schuttings om de tuin plaatsen, zodat mijn kat in de tuin kan, hij kent alleen maar een balkon!![]()
En het is niet erg dat je dingen vraagt hoor!
Zo, ben je uit gepepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die man van dat ene huisje waar je je toen zo op verheugd had? Zie je wel!
En verder wens ik jullie een genoeglijke nacht.
Kom....doe je pillen innemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is iemand op de FP, met een nick "everttennapel" ofzo.
Ik vind hem geweldig.
Daarom ga ik hem even proberen te immiteren.
Palingboeren, glibberig als ze zijn. Ho hoho wat een wedstrijd. De kansloze club glibberde er als een paling tussendoor. NIET TE GELOVEN.
FC Limburg is geen goede toekomst beschoren. Man o man wat werden ze door de nummer laatst weggespeeld.
Jantje Smit zal er een nummer één hit mee kunnen maken. Geweldig zoals Volendam de palingdans nieuw leven heeft ingeblazen.
In Kerkrade zal het nog lang nadonderen, ook al omdat het dicht bij Keulen ligt.
Volendam gaat het op de grasmat waar maken, zonder een verzakking van één of andere metro.
De palingen glibberen nog lang na in Volendam.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Schuttings!
Oe, wat noordelijk.![]()
Ik woon best wel in de buurt. Als je gesetteld bent, spreken we wel een keer af in een kroeg in de buurt. Als je durft.![]()
Maar eerst die ploaties van SHE!
Geen knetterstonede pijpjespost meer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet dan uitkijken naar iemand met snorkel op
Neu, nssm verwart wat dingetjes. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
Of was dat een sneer die ik niet zag?
Hij naar iemand met een arafat sjaaltje.
En een brillantine scheidingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, nssm verwart wat dingetjes. Maar dat geeft niet.
Ik heb geen snorkeltje maar een snorretje.
en bruin overhemd met zwarte stropdasquote:
Ik vind het niet zo tof dat jij loopt te lekken over meetings.quote:
Ik heb zelfs nog een jeugdfoto van je.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat jij loopt te lekken over meetings.
Wel sneu, zo jong en dan al kunstknieënquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een jeugdfoto van je.![]()
[ afbeelding ]
en nog even, dan mag Peter op zondag zelfs de computer niet aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Peter zit al ruim een half uur met een topic onder de knop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |