Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gewoon een goede trainer. Dat is bij mij de laatste jaren wel boven komen drijven. Plus de verhalen van al die spelers die toch redelijk dwepen met hem. Hij doet dan schijnbaar toch iets goed
Maar NMNS denkt ook middeleeuws als ik andere users hier moet geloven.quote:
Dat was altijd al zo toch? De laatste tien-vijftien jaren is het uit veel APV's gehaald, maar dat heeft er volgens mij voor die tijd altijd al in gestaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.
Toen kon je in ieder geval nog gewoon roken in de plaatselijke kroeg en schijten op de hoek van de straatquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar NMNS denkt ook middeleeuws als ik andere users hier moet geloven.
Ze beginnen met het saaiste onderwerp, zodat de mensen blijven kijken.quote:
Ja, want verbaal red je het ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toen kon je in ieder geval nog gewoon roken in de plaatselijke kroeg en schijten op de hoek van de straat![]()
En geen forum gezeik ook, gewoon simpelweg iemand aan de riek rammen bij een dispuut. Eenvoudig en doeltreffend![]()
Nix mis mee
Nee, en nu?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, want verbaal red je het ook niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze beginnen met het saaiste onderwerp, zodat de mensen blijven kijken.
Die man die vrijwillig zijn Michelinester inlevert, vind ik wel origineel (en een goede publiciteitsstunt).
Of opgaan in het idee dat ze echt op televisie was.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar één keer in mijn leven naar een tv-opname geweest, Het Blauwe Licht (mediaprogramma van de VPRO). Maar ik wist van tevoren al dat het publiek in het donker mocht zitten.
Ja, wat een mongolen zeg!quote:
Ah wat lief fluiter! Dank je wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Liesje gefeliciteerd met het vinden van een woning.
Mag je zelf die nieuwe keuken en die tegeltjes uitzoeken? Of heb je inspraak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah wat lief fluiter! Dank je wel!
Nee, geen inspraak, maar ze worden gewoon wit, dat bepaald de woningbouwvereniging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag je zelf die nieuwe keuken en die tegeltjes uitzoeken? Of heb je inspraak?
Ah, ik dacht dat het via een collegaatje ging, maar 't is dus officieel gehuurd van de wbv, beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen inspraak, maar ze worden gewoon wit, dat bepaald de woningbouwvereniging.
Ik vind dat wel prima!
Mweehhh... doe niet zo gemeen geniaal verbaal tegen mijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en nu?
Volgens mij wordt 't wel tijd dat jij weer eens een flinke punt te verwerken krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |