Jáá het nóórden!quote:
Dat topic is gewoon precies 4 jaar oudquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jáá het nóórden!![]()
Dat is al bijna weer jeugdsentiment.
Ik ben ook niet meer zo anti- van Gaal. Hij heeft het begrepen, denk ik soms. Hij doet nu alleen nog maar eccentriek in plaats van hautain.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja jammer. Ik weet niet waarom eigenlijk, maar ik gunde die van Gaal eigenlijk wel de dubbel. Levert in ieder geval leuke arrogante TV op
Alleen van 400m2 en groter toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
Peter krijgt ook een probleem.
Die christenhonden in Apeldoorn hebben vanavond besloten dat de supermarkten niet meer open mogen op zondag.
Ze worden waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
Die christenhonden
en dat ze elke dag verplicht seks moeten hebben met de therapeutequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag een paar in Rondom10, en echt, ze verdienen TBS.
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou het helpen, denk je? Die gasten hebben een flinke reality-check nodig. Onpasselijk word je van ze.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)
O, dan wordt het tijd dat ik daar eens ga winkelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.
Hij is gewoon een goede trainer. Dat is bij mij de laatste jaren wel boven komen drijven. Plus de verhalen van al die spelers die toch redelijk dwepen met hem. Hij doet dan schijnbaar toch iets goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo anti- van Gaal. Hij heeft het begrepen, denk ik soms. Hij doet nu alleen nog maar eccentriek in plaats van hautain.
Dat klinkt middeleeuws...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |