Twas erger !!!! Paelja of hoe je troep ook noemt.. gelukkig was er ook erwtensoep .. Daar een hele grote bak van genomen Zat toch in me uppiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Soury zal zo wel komen als ze die magnetronmeuk in d'r mik heeft.![]()
ja maar..maar..ik moest nog wat printen voor morgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu hoor, na een avondje restaurant en kroeg nog even je postcount willen opkrikken.![]()
Doeg!!!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:33 schreef dieenebart het volgende:
Laat je fans maar in de stake.
Dag WJ
Paella (maar je uitspraak was goed)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas erger !!!! Paelja of hoe je troep ook noemt.. gelukkig was er ook erwtensoep .. Daar een hele grote bak van genomen Zat toch in me uppie![]()
Morgen biefstuk met friet patat op het menu dus eindelijk wat behoorlijks te eten daarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Paella (maar je uitspraak was goed)
En niets mis met een bakkie snert.
Ik heb die office dvd's gevonden (uk) die stuur ik wel op als je wilquote:
SOURY!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Twas erger !!!! Paelja of hoe je troep ook noemt.. gelukkig was er ook erwtensoep .. Daar een hele grote bak van genomen Zat toch in me uppie![]()
Eigenlijk hebben die Spanjaarden het wel goed voor elkaar met het gezeur over friet of patat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen biefstuk met friet patat op het menu dus eindelijk wat behoorlijks te eten daar
Volgens mij is dat gezeur alleen op Fokquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben die Spanjaarden het wel goed voor elkaar met het gezeur over friet of patat.
Daar heet het patatas fritas
Ja tof! Ik doe mijn adres ff in je pm!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die office dvd's gevonden (uk) die stuur ik wel op als je wil
Niks maar je mag ze wel weer terug sturen.. Ik heb daar geen haast mee dus neem je tijdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof! Ik doe mijn adres ff in je pm!
En je moet even laten weten wat je krijgt enzo!
Op VOL volgens mij ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gezeur alleen op Fok
Ok Tof!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar je mag ze wel weer terug sturen.. Ik heb daar geen haast mee dus neem je tijd
Daar ben ik wel es geweest. Heb ook een account volgens mij. Mijn blote poten in de sneeuw fotoquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik wel es geweest. Heb ook een account volgens mij. Mijn blote poten in de sneeuw foto
Daar hadden we het nog over!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik wel es geweest. Heb ook een account volgens mij. Mijn blote poten in de sneeuw foto
Geen Shameless?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die office dvd's gevonden (uk) die stuur ik wel op als je wil
Lies het vriest nog buiten!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nu we er alle 3 zijn,
(Als in Coos Soury en ik,)
Coos Soury en ik hadden bedacht een kleine meet met bbq in je tuin te doen.
Amerikaanse stijl.
Is dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |