Ik denk dat ze wel een punt hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die hebben de foto's. Ik mag die niet mee omdat ik in een Bermuda driehoek woon, vinden zij.
"Als jij je kont niet vast had zitten..yada yada...." Al mijn hele lange leven lang.
Nu jij Gert!
Ja, die ontvanger ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, was daar niet ook iets met een ontvanger ofzo die nog in de doos zat?![]()
Ben benieuwd naar je foto's trouwens! En ik overweeg een ponnie te laten knippen.Wat zeg je, doen of niet doen??
Ja mooi hè en toch vind ik het schattig, dat meegaan met de tijd alleen snappen ze er echt geen kont van. Niks lezen, gewoon gelijk de telefoon pakken om het jouw probleem te maken. Zo gehaaid en sluw, doe ik later ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook de persoonlijke helpdesk voor de dvd recorder (die ik mijn moeder en vriend zelf kado heb gedaan) Plus de laptop
Al met tekeninetjes beschrijvingen gemaakt .. en elke keer weer
Alle mensen wonen hier nog gewoon hoor. Ik heb ze nooit ergens bij een winkel of tankstation achtergelaten. Oké op die ene keer na dat....quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een punt hebben.
Kan geen foto vinden .. Maar morgen welquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet wie Margo Stols is![]()
Maar het is wel bedtijd.![]()
Truste!
Daar heb je een puntquote:
Rook jij Blomst? Dat wist ik niet geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
ik doe met de op mee, steek de laatste voor vandaag op
Buuf welterusten.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Alle mensen wonen hier nog gewoon hoor. Ik heb ze nooit ergens bij een winkel of tankstation achtergelaten. Oké op die ene keer na dat....
Ach niet!
Laatst drie weken gestopt, maar ik was zo erg, kreeg een hekel aan mijzelf, maar ooit ga ik weer stoppenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Rook jij Blomst? Dat wist ik niet geloof ik.
Mogge fout fimpje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet wie Margo Stols is![]()
Maar het is wel bedtijd.![]()
Truste!
Ooit doe ik met je mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Laatst drie weken gestopt, maar ik was zo erg, kreeg een hekel aan mijzelf, maar ooit ga ik weer stoppen
Ja dan kwam er iets te voorschijn.. Soms zou ik willen dat ik weer zo simpel wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
We hadden het vandaag op het werk over krasblaadjes. Van die papiertjes dat als je er dan met een grijs potlood over heen ging dat er dan een plaatje tevoorschijn kwam. Boekjes vol heb ik gekrast, ik vond dat vroeger zo tof! Jullie ook?
Niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:16 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze doet je alvast de groeten terug.
Ja, tof was dat!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
We hadden het vandaag op het werk over krasblaadjes. Van die papiertjes dat als je er dan met een grijs potlood over heen ging dat er dan een plaatje tevoorschijn kwam. Boekjes vol heb ik gekrast, ik vond dat vroeger zo tof! Jullie ook?
Ja en dat je ook echt dacht, 'Het is amaaazing! Tony! Kom 'ns kiek'n!'quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zou je willen krassen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan kwam er iets te voorschijn.. Soms zou ik willen dat ik weer zo simpel was
quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |