Dat was ook wel nodig, men is weer heerlijk los gegaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Helemaal nieuw, de nachtploeg is vroeg gaan slapen.
Vriend van mijn dochter kwam deze maand ook thuis te zitten, maar hij heeft geluk en kan maandag ergens anders beginnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:12 schreef Noek het volgende:
De ironie. Klagen over volgevreten egoïsten maar iemand naar de andere kant laten glijden () en dan achteraf de uren factureren omdat er best wel wat uurtjes in een doodstrijd kan zitten.
Zo, nu gaat deze niet zo volgevreten, wel goed in de kleding overigens, naar een bedrijfsjurist om de papieren na te laten kijken. Wat een fantastische kans is dat! Blij dat ik het mee mag maken. Vanaf nu ga ik ook wel liever voor iedereen zijn want daar is het nu godverdomme wel tijd voor. Nu leer ik de mensen wel waarderen hoor.![]()
![]()
Wil je egoïsme zien en je ziet het, gelukkig ken ik heel veel lieve en mooie mensen omdat me dat meer aanspreekt. Het is maar wat je herkent ook.
Doei!
Ja hoi! Daar was ik weeeeeer!quote:
Good for him, al leert hij zo niet de belangrijke levenslessen, die van naastenliefde enzo maar goed zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Vriend van mijn dochter kwam deze maand ook thuis te zitten, maar hij heeft geluk en kan maandag ergens anders beginnen.![]()
Hopelijk heb jij ook zoveel geluk.
Hoe bedoel je dat exact? Is het nu echt zo'n kutopmerking of lijkt het er gewoon een beetje op en lees ik het verkeerd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:12 schreef Noek het volgende:
De ironie. Klagen over volgevreten egoïsten maar iemand naar de andere kant laten glijden () en dan achteraf de uren factureren omdat er best wel wat uurtjes in een doodstrijd kan zitten.
Hoe gaat het met je dochter???quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
eerst maar koffie, zonder krant.
vadaag gaat ze weer naar de dokter en gaan ze een datum afspreken voor..inleiding..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef CarOnline het volgende:
Ja Hondjes, is er al wat?
Nee zeker he![]()
Ik heb een buurjongetje gekregen gister. Willem
Leuk he. Vind het echt een toffe naam.
Kan ie eindelijk het shirtje aan die ik voor hem heb laten maken
Oh spannend!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
vadaag gaat ze weer naar de dokter en gaan ze een datum afspreken voor..inleiding..
waarschijnlijk een infuus met een of ander middel, ben ff de naam vergeten,![]()
om half zes weet ik dus meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |