Op het weinig prikkelende "kunstwerk" en de gemakzuchtige fantsasieloze titel ná, wel ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het zou bijna een Peter OP kunnen zijn!
Open jij de volgende Gertemans?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het weinig prikkelende "kunstwerk" en de gemakzuchtige fantsasieloze titel ná, wel ja.
Mogge Aoeldoorn.
Ja maar helaas ben ik niet zo van roze, gifgroen en grijstinten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het zou bijna een Peter OP kunnen zijn!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar helaas ben ik niet zo van roze, gifgroen en grijstinten.
Ha ik kreeg vorige keer op mijn kop omdat ik geen nieuwe OP maakte.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter doet ook kleurtjes hoor!
Maar vertel, vanwaar de titel, het kleurgebruik enzv....Wat was je doel, en wat wil je ermee uitstralen?
Nee ik heb geen pretenties (meer) in dat opzicht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Open jij de volgende Gertemans?
Gebruik je fantasie!
Neo-plasticisme met zowel een primaire als enkele niet-primaire kleuren, en een enigszins onduidelijke vlakverdeling.quote:
Ja daar heb je het al!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik heb geen pretenties (meer) in dat opzicht.
Ben ooit eens aan het werk "Ja dahag, met je stoofpeertjes!" begonnen, maar het resultaat leek nog het meest op een kudde schaamlippen.
Jijj moet niet zoveel mns'en net mssn.quote:
Ik zou niet weten wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb.quote:
van 2a3 dagen tot een half jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej blomst, hoe lang doen die kaarten er ongeveer over?
Ik heb ze maandag gepost, en er is nog niet 1 aangekomen, terwijl de dichtstbijzijnde in Duitseland was.
en alleen met groeten dit keer?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:16 schreef Deisyy het volgende:
Er werden vanmorgen 6 blikken voer bezorgd door Bonduelle
De spatie tussen het laatste haakje en de daadwerkelijke TT is er dit keer zowaar wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedensmiddags.
En alwéér een foutieve TT, wéér mist SC in de TT.
Dit mag toch niet meer gebeuren in 2009?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |