Die heb ik allang gehad. Zonder pillen! Toen was die 8 ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen heb ik in mijn dromen de onschuld van jonge jongens ontnomen ...
Bedoel: Die Idols Jim is toch pas 14 of zo?
wat een zooitje zijn jullie, errug..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heb ik allang gehad. Zonder pillen! Toen was die 8 ofzo.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ie niet helemaal nat achter de oren was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef Noek het volgende:
Ja maar Jamai wilde ook, wat sowieso dubieus was en toen werd ik een furie.quote:
Droom je ook weleens over theebiscuitjes of zo? Of is het alleen maar van rampetampestein elke nacht?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar Jamai wilde ook, wat sowieso dubieus was en toen werd ik een furie.
Boris, ook gehad! Keep the dreams alive!
Je kleine likslaafje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Oh, daar ziet ie er minder strafbaar uit dan in mijn droom.
Af en toe hak ik iemand dood, stort iemand neer, word ik besodemieterd waar ik bij sta en dan lachen ze me uit. No worries, er is wel degelijk sprake van afwisseling.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Droom je ook weleens over theebiscuitjes of zo? Of is het alleen maar van rampetampestein elke nacht?
Ik onthoud m'n dromen bijna nooit. Of ik heb ze niet, dat kan ook. Ben zelf meer een dagdromer.
wees blij dat het Herman niet was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen heb ik in mijn dromen de onschuld van jonge jongens ontnomen ...
Bedoel: Die Idols Jim is toch pas 14 of zo?
Je bedoelt als Vincent d'Onofrio?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Noek het volgende:
Hij zat erbij als die van Full Metal Jacket.
Werkten die andere negers wel een beetje dóór? Anders ook ontslaan hoor, volgende keer!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Af en toe hak ik iemand dood, stort iemand neer, word ik besodemieterd waar ik bij sta en dan lachen ze me uit. No worries, er is wel degelijk sprake van afwisseling.
Vannacht was ook raar, zonder seks maar wel met negers in een keuken en eentje was psycho en die moest ik ontslaan. Hij zat erbij als die van Full Metal Jacket.
Maar jij droomt ook, je onthoudt ze alleen niet.
Ja die ja, maar dan bruin met slierten kwijt. Hij hing wat tegen een koelkast aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt als Vincent d'Onofrio?
[ afbeelding ]
De enige reden waarom ik Law & Order Criminal Intent kijk
Volgens mij moet je je serieus zorgen gaan maken als je onderbewuste je tot het ontmaagden van Herman doet overgaanquote:
quote:
Die stonden er een beetje lam bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Werkten die andere negers wel een beetje dóór? Anders ook ontslaan hoor, volgende keer!
Ja tuurlijk droom ik, ik word er ook meestal met eentje wakker, maar dat is het dan. De rest onthoud ik niet.
Misschien heb ik het vannacht wel een orgie gehad in de kelder van Fritzl, wie weet.
Wat zielig voor zo'n jongen. Dattie op tv is geweest en dat dan al die vorse vrouwen van hem gaan dromen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Oh, daar ziet ie er minder strafbaar uit dan in mijn droom.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat zielig voor zo'n jongen. Dattie op tv is geweest en dat dan al die vorse vrouwen van hem gaan dromen...
Dat doe je zo'n kind toch niet aan
Kijk maar uit dat ik niet over jou ga dromen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef dieenebart het volgende:
Wat zielig voor zo'n jongen. Dattie op tv is geweest en dat dan al die vorse vrouwen van hem gaan dromen...
Dat doe je zo'n kind toch niet aan
Ja, was het een mooie keuken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die stonden er een beetje lam bij.
Oh yuk, dat is zo'n ongezellige omgeving. Ik heb altijd veel te zeiken over mijn dromen maar de omgeving is altijd prachtig!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, was het een mooie keuken?![]()
Liesje, jij 'deed toch alleen Nederland? Of ben je nu ook al met nazi's en zoeloe's aan het tamtammen?
O.... dan had ik dat gedroomd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe juist niet in Nederland, dat vind ik eng.
Ja, het zal allemaal wel los lopen, maar zal je net zien tref ik een loslopende Neo ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O.... dan had ik dat gedroomd.
Ja snap ik, dat dat een beetje eng is, met je adres en waar je woont enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |