Mooi !!!! Das dus compleet..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is goed meis!![]()
Ik mag donderdag tekenen!
Als je nieuwe huisje maar niet in rook opgaatquote:Op zondag 8 maart 2009 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is goed meis!![]()
Ik mag donderdag tekenen!
WTF ....quote:
Maar jij zit aan de druks, da's ook nie goe nie.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pall Mall shag hier. Kost ook maar (ff kijken) 4,40 euro.
Ben drie keer gestopt. In '94, in '99 en in 2003. Twee keer een moetje en de laatste keer voor de lol. In plaats van een shaggie nam ik elke keer een mandarijn. Kostte me 300 mandarijnen in een maand, en da's best duur...
Anyway, ik rook ook niet zo heel veel. pakje shag in vier dagen, en dan hou ik nog vloeitjes over ook
navond Hoe bewijzen ze dat?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik ook nog even klagen?![]()
Een bekeuring, acceptgirokaart thuis, schijnbaar ergens vergeten een richtingaanwijzer aan te zetten volgens de tekst. Of ik even ¤ 60,00 wil afrekenen![]()
Ten eerste: Ik bekijk het liever positief dan dat ik meteen zit te jankzakken dat ik het misschien wel niet haal. Verschil van benadering.quote:
Ach Cc ... Het gaat nu al niet zo bestquote:Op zondag 8 maart 2009 00:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik bekijk het liever positief dan dat ik meteen zit te jankzakken dat ik het misschien wel niet haal. Verschil van benadering.
Ten tweede en ten laatste: Ik ZEUR niet. Jij ervaart het onderwerp blijkbaar als gezeur, maar dat is toch echt jouw probleem.
En nu duik ik mijn bed in en ga ik zachtjes huilen om een peuk.
Of niet natuurlijk.
Welterusten.
Ja, daar ben ik dus ook wel nieuwsgierig naar..... Gewoon twee agenten in een auto en dan geldt die eed die ze hebben afgelegd?quote:
Daarom hou ik ook vloeitjes over, bijdehandquote:Op zondag 8 maart 2009 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij zit aan de druks, da's ook nie goe nie.
Dan moet je toch echt iemand anders vinden om daarover te klagen, want ik duik mijn bed in.quote:
Tot over 3 maandenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt iemand anders vinden om daarover te klagen, want ik duik mijn bed in.
Sterkte in ieder geval!
Blij op de hei.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker struinen in de duinen.
Fuck iedereen...
[ afbeelding ]
Nee hoor ik geloof mensen niet die 3 uur gestopt zijn gek he ??quote:
Nee das niks waard anders kan jij toch zeggen dat je 4 man bij je had die gezien hebben dat je wel etc. etc.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook wel nieuwsgierig naar..... Gewoon twee agenten in een auto en dan geldt die eed die ze hebben afgelegd?
Welja joh ga ook nog ff door terwijl CC al heerlijk lit te pittenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik geloof mensen niet die 3 uur gestopt zijn gek he ??
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welja joh ga ook nog ff door terwijl CC al heerlijk ligt te pitten
En gewild op het wild.quote:
Ook maar geen ranja meer drinken, he?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En gewild op het wild.
Loopt het los
Een beer of een zeug.
Als het een piemel heeft
Voor ieder zijn heug.
Ik ben Liesje
Voor een bronzig piesje
Ik ben niet de duurste en ben een meeloopster
Maak me gek, ik ben jouw goedkoopste
Yep .. Ik steek er nog eentje op ..quote:
Vroeger reed ik als een malloot, nooit iets aan de hand. Nu krijg ik dit om mijn oren terwijl ik echt keurig zit te rijden. 't Wordt hier gewoon een politiestaat met al die laffe vmbo dienders.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee das niks waard anders kan jij toch zeggen dat je 4 man bij je had die gezien hebben dat je wel etc. etc.
Wat?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je nieuwe huisje maar niet in rook opgaat
Ik zie wel weer knopjes in de bomen..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hebben jullie niet genoten van het mooie weer vandaag
't Is hier zo katterig na zo één schone dag
Je mist een interview.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ook maar geen ranja meer drinken, he?
Hoe laat moeten we komenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nee! Maar ik kan wel bbqen in mijn tuin!
Belofte maakt schuld....quote:Op zondag 8 maart 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!
Nee! Maar ik kan wel bbqen in mijn tuin!
Heb de tuin gesnoeid vanmiddag en ben zowaar al ietwat rood in mijn gezicht van de zonquote:Op zondag 8 maart 2009 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie wel weer knopjes in de bomen..Lente
En niet de sloot bier als voldoeningquote:Op zondag 8 maart 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb de tuin gesnoeid vanmiddag en ben zowaar al ietwat rood in mijn gezicht van de zon
Volgens mij ben ik niet zo ondoorzichtig en heeft bijna iedereen al alle hoeken van mijn huis gezien. Plus van mij .. Dus wat wil je weten?. Oh en ja ik heb een prive leven en een kater en een poes. (via fok btw)quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik jou iets persoonlijks vragen?
Je hebt een vriend en toch zit je heel veel op SC RLS.
Heb je ook huisdieren?
Maar vooral, heb je ook een leven buiten FOK! ?
Ik heb dat namelijk wel, vanavond zoontje deze video laten zien.
pffff, dan ben ik beter af.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet zo ondoorzichtig en heeft bijna iedereen al alle hoeken van mijn huis gezien. Plus van mij .. Dus wat wil je weten?. Oh en ja ik heb een prive leven en een kater en een poes. (via fok btw) En een leven daarbuiten
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen leven buiten Fok!
Helmaal niets noppes nada.
Sterker, ik adem niet eens als ik niet internet.![]()
Ik heb een huisje!![]()
En een tuintje
en een "lieve oom" op fietsafstand.quote:
Volgens mij is het wel verder naar jou, dan vanaf waar ik nu woon?quote:
Hai Soury, ik ben geen veelposter hier maar toch ff kwijt, zat wat pagina's bij te lezen en is het niet veel leuker om positief/opbouwend te reageren op Cc?quote:
quote:Ze wil geen vliegen meer
Maar vliegen zijn niet dom
Die zeggen brom brom brom
Ze zitten op de kont en draaien in het rond
Nah.. It's funny.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:33 schreef Peter6000 het volgende:
Twerk verveelt zich ook, zo te zien.
Hoever kom je op deze manier met jouw nickname tot "100"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |