Vroeger reed ik als een malloot, nooit iets aan de hand. Nu krijg ik dit om mijn oren terwijl ik echt keurig zit te rijden. 't Wordt hier gewoon een politiestaat met al die laffe vmbo dienders.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee das niks waard anders kan jij toch zeggen dat je 4 man bij je had die gezien hebben dat je wel etc. etc.
Wat?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je nieuwe huisje maar niet in rook opgaat
Ik zie wel weer knopjes in de bomen..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hebben jullie niet genoten van het mooie weer vandaag
't Is hier zo katterig na zo één schone dag
Je mist een interview.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ook maar geen ranja meer drinken, he?
Hoe laat moeten we komenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Nee! Maar ik kan wel bbqen in mijn tuin!
Belofte maakt schuld....quote:Op zondag 8 maart 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!
Nee! Maar ik kan wel bbqen in mijn tuin!
Heb de tuin gesnoeid vanmiddag en ben zowaar al ietwat rood in mijn gezicht van de zonquote:Op zondag 8 maart 2009 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie wel weer knopjes in de bomen..Lente
En niet de sloot bier als voldoeningquote:Op zondag 8 maart 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb de tuin gesnoeid vanmiddag en ben zowaar al ietwat rood in mijn gezicht van de zon
Volgens mij ben ik niet zo ondoorzichtig en heeft bijna iedereen al alle hoeken van mijn huis gezien. Plus van mij .. Dus wat wil je weten?. Oh en ja ik heb een prive leven en een kater en een poes. (via fok btw)quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik jou iets persoonlijks vragen?
Je hebt een vriend en toch zit je heel veel op SC RLS.
Heb je ook huisdieren?
Maar vooral, heb je ook een leven buiten FOK! ?
Ik heb dat namelijk wel, vanavond zoontje deze video laten zien.
pffff, dan ben ik beter af.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet zo ondoorzichtig en heeft bijna iedereen al alle hoeken van mijn huis gezien. Plus van mij .. Dus wat wil je weten?. Oh en ja ik heb een prive leven en een kater en een poes. (via fok btw) En een leven daarbuiten
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen leven buiten Fok!
Helmaal niets noppes nada.
Sterker, ik adem niet eens als ik niet internet.![]()
Ik heb een huisje!![]()
En een tuintje
en een "lieve oom" op fietsafstand.quote:
Volgens mij is het wel verder naar jou, dan vanaf waar ik nu woon?quote:
Hai Soury, ik ben geen veelposter hier maar toch ff kwijt, zat wat pagina's bij te lezen en is het niet veel leuker om positief/opbouwend te reageren op Cc?quote:
quote:Ze wil geen vliegen meer
Maar vliegen zijn niet dom
Die zeggen brom brom brom
Ze zitten op de kont en draaien in het rond
Nah.. It's funny.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:33 schreef Peter6000 het volgende:
Twerk verveelt zich ook, zo te zien.
Hoever kom je op deze manier met jouw nickname tot "100"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |