Idd zeg!quote:Op zondag 8 maart 2009 04:42 schreef GGMM het volgende:
Handig die links naar vorige topics. Voor als ik dit allemaal zou wilen teruglezen.
Trusten!quote:
Ja, dat was tof!quote:Op zondag 8 maart 2009 10:45 schreef Twerk het volgende:
Idd zeg. En vooral van een mede anti-jacht fanatic. Very nice.
Ja natuurlijk!quote:
EN terecht!quote:
quote:
Netjes van je. Je hebt altijd baas boven baas. Zo vertelt ons het leven.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent echt het grootste nachtmens wat ik ken!
Ik ging vannacht keurig om half 4 al slapen ofzo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:52 schreef Noek het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie opstandig. De agenda van Soury is er nog niet!
Hé Soury, ik ben gestopt met roken!![]()
Kom maar op met jeen
smileys.
Ja, ik weet het, ik kan alleen maar blijven dromen dat ik jouw niveau ooit zal halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Netjes van je. Je hebt altijd baas boven baas. Zo vertelt ons het leven.
Maargoed.. nog 1 fles water en dan ga ik Ko voor een uurtje of 7
Voorlopig weinig nieuws. Vanavond des te meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik kan alleen maar blijven dromen dat ik jouw niveau ooit zal halen.
Heb je nog nieuws van de dag? Ja ik weet het, zo hoort die vraag niet, maar boeie.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef Twerk het volgende:
En je moet niet denken dat ik die 7 uur uit mijn duim zuig. Er dient immers gedouched en chinees gehaald te worden, zodat wij om 19:00 het prachtige schouwspel, genaamd voetbal, kunnen aanschouwen.
Past precies qua tijd. Alles is planning. Werkelijk alles.
De chinees zit vrijwel om de hoek. Ondanks dat haal ik het graag persoonlijk af. Niet omdat ik de bezorgdienst niet vertrouw, maar omdat er een heel leuk meisje op zondag werkt. Chinees nog wel. Geen sambal bij, maar wel lekker.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]ik geloofde die 7 uur meteen al, maar ik vind het wel leuk dat je je hele planning hier neerzet
Heb jij geen bezorgchinees? Satésaus
Mijn pagina's van Fok liggen echt de hele tijd uit het verband, hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
CHinees zit vrijwel om de hoek. Afgezien daarvan haal ik het graag persoonlijk af. Niet omdat ik de bezorgdienst niet vertrouw, maar omdat er een heel leuk meisje op zondag werkt. Chinees nog wel. Geen sambal bij, maar wel lekker.
Zoals een oud-chinees spreekwoord luidt:
Je hoeft geen spleetogen te hebben om satesaus te eten. (Vrij vertaald: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.)
steuken of stoppen?quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef beequeen het volgende:
Noek begint op de vroege morgen al te steuken.![]()
Chapeau voor Noek en Cc, jullie kunnen het.![]()
Oh ja, goedemorgen.![]()
Linkje?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en ik snap werkelijk niets van het reken je naam uit topic, ik gok wel wat, 97. Zo.
Ja maar ik had al wel andere berichten eerst geplaatst. Maar vertel eens over het sc-uitje?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
Je mag niet optimistisch zijn! Je bent gestopt met roken en dat is een drama! Geen reden om positief te zijn, dat mag pas over drie maanden. Met je vrolijke gezeur!
Haha cool. Ik wil het tegeltje zien! foto ooit?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat spreekwoord kende ik al, uit het saustopic (Of 1 van je andere CUL topics)
Ik heb al een tegeltje besteld met die tekst voor boven de gaskachel.
Hahaha je hebt dus een dubbele agenda bij de chinees
Ohw en ik snap werkelijk niets van het reken je naam uit topic, ik gok wel wat, 97. Zo.
Ah gelukkig, meer mensen hebben er dus last van, heb ik niet iets fout ingesteld ofzo
Nouk, wat vind je van het idee om als meeting vd zomer te gaan jagen op de veluwe?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar ik had al wel andere berichten eerst geplaatst. Maar vertel eens over het sc-uitje?
Gingen we naar het openlucht museum? Praten over vroeger en receptjes uitwisselen? Foto's nemen van een toastje? Ja?
Nu weet ik niet of dromen wel besproken mogen worden. Youtubes plaatsen mag vast ook al niet meer.
Hoever kom je op deze manier met jouw nickname tot "100"?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Time to walk the dog, toedels.
11:11 mooie tijd om te posten.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Time to walk the dog, toedels.
Met een hoedje op en bergschoenen!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nouk, wat vind je van het idee om als meeting vd zomer te gaan jagen op de veluwe?
Ik weet het niet meer precies. We waren ergens op een berg of zo. Of was het het drielandenpunt? En toen stak ik zonder er bij na te denken een sigaret op. En daar schrok ik van en maakte hem snel uit. Volgens mij had de scpolitie het niet gezien. Of wel, en dan komen ze me vandaag opladen.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
Ja maar ik had al wel andere berichten eerst geplaatst. Maar vertel eens over het sc-uitje?
Gingen we naar het openlucht museum? Praten over vroeger en receptjes uitwisselen? Foto's nemen van een toastje? Ja?
Nu weet ik niet of dromen wel besproken mogen worden. Youtubes plaatsen mag vast ook al niet meer.
Ja jemig, moet ik opeens zo'n tegeltje regelen!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha cool. Ik wil het tegeltje zien! foto ooit?
Ik ben nu te lui om jouw naam "uit te rekenen", maar dat doe ik vanavond dan wel![]()
Het is toch niet zo moelijk..?
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Met een hoedje op en bergschoenen!![]()
Doen we. Ik ga vast een topic openen over welke bergschoenen het minste geluid maken.
*meldt!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
als meeting vd zomer te gaan jagen op de veluwe?
quote:
Sinds 25 december gestopt, maar sinds gister zijn nu alle gerelateerde rookspullen wegquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, het kwam er een beetje schuldbewust uit ofzo, sorry.
Maar hoe kwam het dan? Want je was nu hoe lang gestopt?
Rookgerelateerde spullen bedoelt u?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sinds 25 december gestopt, maar sinds gister zijn nu alle gerelateerde rookspullen weg![]()
Ja!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:37 schreef Manu82 het volgende:
En lies, je nieuwe huis zag er op foto's super uit
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. We waren ergens op een berg of zo. Of was het het drielandenpunt? En toen stak ik zonder er bij na te denken een sigaret op. En daar schrok ik van en maakte hem snel uit. Volgens mij had de scpolitie het niet gezien. Of wel, en dan komen ze me vandaag opladen.
En daarna stond ik opeens in een stoffenwinkel fierce te zijn.
Alsof jij dat nooit doet en alsof jij "mevrouw tolerantie" in eigen persoon bentquote:Op zondag 8 maart 2009 10:52 schreef Noek het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie opstandig. De agenda van Soury is er nog niet!
Hé Soury, ik ben gestopt met roken!![]()
Kom maar op met jeen
smileys.
Niet echt, maar geen infectie gevonden,quote:
Hahaha, al net zo'n stralend humeur als die zure mankpoot.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit doet en alsof jij "mevrouw tolerantie" in eigen persoon bent![]()
BTW, zonder te roken ga je nóg langzamer dood, denk je wel aan je budget?
Ja jammer voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit doet en alsof jij "mevrouw tolerantie" in eigen persoon bent![]()
BTW, zonder te roken ga je nóg langzamer dood, denk je wel aan je budget?
Wat weer een strak blauwe lucht hier!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, al net zo'n stralend humeur als die zure mankpoot.![]()
Ja bedankt Getl0st, ze zijn in Breda vast overmoedig, na het bekersucces tegen AZ.
Uhuh heerlijk zonnig. Kut, moet ik wéér naar het strand straks.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat weer een strak blauwe lucht hier!
Nee ik ga toch maar lamlendig op de bank hangen en voetballen kijken zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef CarOnline het volgende:
Niks Gert![]()
Nog even en ik ben afgesneden van de buitenwereld.
Ga je naar het strand? Echt? Wacht even, dan pak ik Lara en dan kom ik eraan
Ja, dat moet te doen zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga toch maar lamlendig op de bank hangen en voetballen kijken zo.
Misschien daarna, da's om kwart over vier. Red je dat? Gassen!
Die pakken we wel van een ander kindje af.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat moet te doen zijn![]()
Leuk, heb je een schepje en emmertje te leen? Als ik die op moet zoeken wordt het half 7
Ja, ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die pakken we wel van een ander kindje af.
quote:
Oomph!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles goed? Nog steeds fan van Rammstein?
Jij kwam 70 minuten later dan ik ineens óók in de SC. Vuig kuddedier!quote:
Ja ik zat stiekum al vanaf half 9 te wachten tot je online kwam.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij kwam 70 minuten later dan ik ineens óók in de SC. Vuig kuddedier!![]()
Madmen... de volkskrant wil ook graag dat je die bestelt. Bij hun. Ik ga eens een alfveringetje downloaden om te kijken of het was is. Er past wel weer een serie bij, met Californication, Prison Break en Dexter on hold.
1-1 tegen ADO,quote:Op zondag 8 maart 2009 12:18 schreef getl0st het volgende:
Ajax
Hoe staat het met de stoppende rokers?
Succes vanmiddag in breda Gert
HOI
Oe, en die krijg ik dan van jou hè?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gert!!
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
Niks mis mee, zolang AZ maar bovenaan blijft staan, Volendam heeft ook gewonnen, dat is dan weer geinig!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Feyenoord heeft in ieder geval wel gewonnen van NAC![]()
Weer eens een keer
Zegt iemand uit Alkmaarquote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Voor één keer hoop ik dat PSV wint van dat stomme Twente.
Met bij vlagen heel aardig spel.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Feyenoord heeft in ieder geval wel gewonnen van NAC![]()
Je bedoelt dat je geen melk, eieren en bloem in huis hebt? Of dat er geen dure onzin genaamd "pannenkoekmix" in de kast staat?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken. Opeens. Maar mis de ingrediënten en een open supermarkt.
Pizza dan maar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
Je bedoelt dat je geen melk, eieren en bloem in huis hebt? Of dat er geen dure onzin genaamd "pannenkoekmix" in de kast staat?
Waar woon je?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel bloem. Maar mijn schenkstroop is een half jaar over de datum. En de pizza verorbert.
Maar! Wat zijn de verhoudingen? Dan maak ik morgen pannenkoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |