Heb je nou al gebeld?quote:
En het is ook gebruikelijk om een spatie te typen tussen het laatste haakje en de eigenlijke TT.quote:
Lekker recalcitrant. Net als Peter door er geen eentje te openen terwijl iedereen op een leuke stunt zat te wachten om de boel een beetje op gang te krijgen.quote:
Ik had er geen tijd voor ivm met de meest historische onthulling uit de geschiedenis van de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant. Net als Peter door er geen eentje te openen terwijl iedereen op een leuke stunt zat te wachten om de boel een beetje op gang te krijgen.
De ontmaskering van "The Mask"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had er geen tijd voor ivm met de meest historische onthulling uit de geschiedenis van de Nederlandse televisie.
Jamaar als ze slaapt dan kan dat niet. Of heb je d'r nummer nietquote:
Ja, heel Nederland had het erover.quote:
Hoe laat vroeg ze dat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar als ze slaapt dan kan dat niet. Of heb je d'r nummer niet![]()
En ze vroeg het me. Echt waar.
Uhm, voordat we ten einde raad dan maar eten gingen koken, zo rond 18.00 uur.quote:
En in de Heren leaque?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef APK het volgende:
Weinig value trouwens bij het 'sla de plank voortdurend mis' WK bij Unibet.
beequeen 1.10
liesje 1.30
FAN 1.32
Te vroeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, voordat we ten einde raad dan maar eten gingen koken, zo rond 18.00 uur.![]()
Hoezo?
De nieuwe Uri Geller seizoen 2: Met faalhaas Hayashi #15quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Gert het volgende:
Hayashi, aldus de Telegraaf.
Ook neermaaien maar.
Huh, bron?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Gert het volgende:
Hayashi, aldus de Telegraaf.
Ook neermaaien maar.
Jamaar, wie gaat haar dan wakker bellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |