Heb je nou al gebeld?quote:
En het is ook gebruikelijk om een spatie te typen tussen het laatste haakje en de eigenlijke TT.quote:
Lekker recalcitrant. Net als Peter door er geen eentje te openen terwijl iedereen op een leuke stunt zat te wachten om de boel een beetje op gang te krijgen.quote:
Ik had er geen tijd voor ivm met de meest historische onthulling uit de geschiedenis van de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker recalcitrant. Net als Peter door er geen eentje te openen terwijl iedereen op een leuke stunt zat te wachten om de boel een beetje op gang te krijgen.
De ontmaskering van "The Mask"?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had er geen tijd voor ivm met de meest historische onthulling uit de geschiedenis van de Nederlandse televisie.
Jamaar als ze slaapt dan kan dat niet. Of heb je d'r nummer nietquote:
Ja, heel Nederland had het erover.quote:
Hoe laat vroeg ze dat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar als ze slaapt dan kan dat niet. Of heb je d'r nummer niet![]()
En ze vroeg het me. Echt waar.
Uhm, voordat we ten einde raad dan maar eten gingen koken, zo rond 18.00 uur.quote:
En in de Heren leaque?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef APK het volgende:
Weinig value trouwens bij het 'sla de plank voortdurend mis' WK bij Unibet.
beequeen 1.10
liesje 1.30
FAN 1.32
Te vroeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm, voordat we ten einde raad dan maar eten gingen koken, zo rond 18.00 uur.![]()
Hoezo?
De nieuwe Uri Geller seizoen 2: Met faalhaas Hayashi #15quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Gert het volgende:
Hayashi, aldus de Telegraaf.
Ook neermaaien maar.
Huh, bron?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Gert het volgende:
Hayashi, aldus de Telegraaf.
Ook neermaaien maar.
Jamaar, wie gaat haar dan wakker bellen?quote:
Op het publiek vond ik niet dat niet zo nodig maar des te meer op de "bn"-ers.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland had het erover.
Geeft toch weer een stukje aansluiting op de maatschappij, nu ik het ook weet.
Ik zat alleen de hele tijd te hopen dat er iemand met een mitrailleur de studio in zou komen om het publiek af te slachten, maar dat gebeurde helaas niet.
Dat is toch de enige PVV'er die wel af en toe buiten de 2e Kamer mag komen (buiten grote Geert om)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef Coos het volgende:
Dion Graus zit bij P&W.
Het lijkt net of ze de onderkant van zijn scrotum on zijn kin geplakt hebben.
We zouden haar ook lekker kunnen laten slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar, wie gaat haar dan wakker bellen?![]()
De herder zelf zeker?
Maar wat een griezel is dat! Ben blij dat ik geen vrouw ben en niet aan de champix anders ging ik vannacht héél eng dromen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch de enige PVV'er die wel af en toe buiten de 2e Kamer mag komen (buiten grote Geert om)?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef Coos het volgende:
zie je dat?Z'n ballen zijn echt geimplanteerd in z'n kin.
Als z'n lul d'r dan boven hangt, dan klopt het plaatje wel weer......hoop gezeik komt er uit die PVV-ersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef Coos het volgende:
zie je dat?Z'n ballen zijn echt geimplanteerd in z'n kin.
Er was iets met hem, vrouw geslagen of zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat een griezel is dat! Ben blij dat ik geen vrouw ben en niet aan de champix anders ging ik vannacht héél eng dromen.
Ze vroeg er toch om!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
We zouden haar ook lekker kunnen laten slapen.![]()
Meerdere malen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er was iets met hem, vrouw geslagen of zo?
Dan lijkt hij op dat geval dat ik dagelijks met een liter of vijf water wegspoel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Meerdere malen.
Maar hij zegt net ik ben tegen dierenmishandelaars en mensen die oude vrouwtjes beroven.
Maar je eigen wijf op een hoop schoppen moet kunnen.
De Negrettess Vertes oid zijn ook al verwijderd van youtube.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze vroeg er toch om!![]()
En dat lied is toch weer eens wat anders dan Don'tworry be happy
quote:
Dat is echt kanker, toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het topperrrtje tot nu toe hoort hier ook thuis.![]()
You don't know how!
You don't know where!
To go.
Ze is niet op MSN, die is hier echt niet. Bel 'r nou maar wakker. Ik begin de lappen songtekst te missen, het was godverdomme wél groundhogday!quote:
Gewéldig slecht!quote:
Leave the woman be.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is niet op MSN, die is hier echt niet. Bel 'r nou maar wakker. Ik begin de lappen songtekst te missen, het was godverdomme wél groundhogday!
Effe sms'je verstuurd voor je.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Leave the woman be.![]()
Gooi er maar effe een slechte Pink Flloyd song tegenaan.
De clip is kut (wel in HDquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe sms'je verstuurd voor je.
Ik zet wel eem een ploatie op jaa. [ afbeelding ]
Everton!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
De clip is kut (wel in HD) maar de muziek klinkt okay so far.
Heb je de hele film?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
Toen ik je zag posten moest ik aan Spinal Tap denken.. die is nu binnen. Effe stukje kijken.![]()
Sing along?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, dat het wel duidelijk is dat ik het wel gevraagd heb.![]()
En dus maar.
Kan jij dat?quote:
Gatverdamme! Wel het bewijs dat bier goed voor het zog is trouwens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
Gert je hebt natuurlijk Molly Luft gemist.(Metropolis)
[ afbeelding ]
De oudste temeier van Berlijn. (al 30 jaar in het vak) De Aldi onder de prostituees!
YES I CAN!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan jij dat?![]()
Ik doe meer klanken uitstoten die best frans klinken.
ING geeft 3.4%quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef APK het volgende:
Weinig value trouwens bij het 'sla de plank voortdurend mis' WK bij Unibet.
beequeen 1.10
liesje 1.30
FAN 1.32
Jij helt!quote:
Jij valt mijn viendinnetjes lastig, lees ik hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
BCR Romania 14%![]()
Garantie tot ¤ 50.000
Toch leuk dat je het voor me op neemtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij valt mijn viendinnetjes lastig, lees ik hier.
Ja, en jij de mijne. Waarom doe je datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij valt mijn viendinnetjes lastig, lees ik hier.
Huh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en jij de mijne. Waarom doe je dat
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij een slaaf van de Lobascawijfies?
Nee joh, die zijn veel te dom om de onnavolgbare humor van de grote goeroe te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee gek, zweepslagen zijn mij te pijnlijk![]()
Maar ik vind Soury, Fan en Liesje wel prettig gezelschap
Sorry hoor, maar dan moet je behoorlijk desperate zijn, imho.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vind Fan en Liesje wel prettig gezelschap
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn veel te dom om de onnavolgbare humor van de grote goeroe te begrijpen.
Lies jij staat op 1.30quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:39 schreef APK het volgende:
Het slappe gelul gaat beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |