Sing along?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, dat het wel duidelijk is dat ik het wel gevraagd heb.![]()
En dus maar.
Kan jij dat?quote:
Gatverdamme! Wel het bewijs dat bier goed voor het zog is trouwens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef Coos het volgende:
Gert je hebt natuurlijk Molly Luft gemist.(Metropolis)
[ afbeelding ]
De oudste temeier van Berlijn. (al 30 jaar in het vak) De Aldi onder de prostituees!
YES I CAN!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan jij dat?![]()
Ik doe meer klanken uitstoten die best frans klinken.
ING geeft 3.4%quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef APK het volgende:
Weinig value trouwens bij het 'sla de plank voortdurend mis' WK bij Unibet.
beequeen 1.10
liesje 1.30
FAN 1.32
Jij helt!quote:
Jij valt mijn viendinnetjes lastig, lees ik hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
BCR Romania 14%![]()
Garantie tot ¤ 50.000
Toch leuk dat je het voor me op neemtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij valt mijn viendinnetjes lastig, lees ik hier.
Ja, en jij de mijne. Waarom doe je datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij valt mijn viendinnetjes lastig, lees ik hier.
Huh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en jij de mijne. Waarom doe je dat
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij een slaaf van de Lobascawijfies?
Nee joh, die zijn veel te dom om de onnavolgbare humor van de grote goeroe te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee gek, zweepslagen zijn mij te pijnlijk![]()
Maar ik vind Soury, Fan en Liesje wel prettig gezelschap
Sorry hoor, maar dan moet je behoorlijk desperate zijn, imho.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vind Fan en Liesje wel prettig gezelschap
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn veel te dom om de onnavolgbare humor van de grote goeroe te begrijpen.
Lies jij staat op 1.30quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |