Ja, gezelligquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
03-03-09 Leuke datum voor een terroristische aanslag.
Die kan in "i always get my sin"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat ook op de Telegraafsite.
Collega van me wilde me net in het Engels een compliment geven: You are good busy!
Ik blijf die ene scene altijd geweldig vinden waarbij een Francaise voor de deur staat bij een Engelsman en zegt: "Je t'adore..."quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die kan in "i always get my sin"
De mooiste uit dat boekje vind ik trouwens deze
nederlander: I fok horses![]()
engelsman: Pardon?![]()
Nederlander: Ja!! Paarden.
Briljant.
Al moet je wel uitkijken met grappig bedoeld verengelst nederlands.Ik gooide een grappig bedoelde: keep m in the gate'!" eruit tijdens een tien minutengesprekje over mijn jongste.
![]()
de juf zat echtgelukkig snapt de IB-er mijn humor inmiddels een beetje
heh heh, wist je het nog niet? Sport en oorlog verbroedert!quote:
Ik mag alles, goed he.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
Ruzie over de plaats van het schilderij? Dementor wilde hem graag aan de muur, terwijll Juud de prullenbak wel een geschikte plek vond?
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet. Als die kk joden nou eens een keer normaal leren doen, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:25 schreef dieenebart het volgende:
(behalve voetbal, want dat is oorlog.)
Oh ja, die Mondriaanverkrachting.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
Ruzie over de plaats van het schilderij? Dementor wilde hem graag aan de muur, terwijll Juud de prullenbak wel een geschikte plek vond?
Want je mag alles, maar een keer sex is ook wel prettig.quote:
LOLquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Want je mag alles, maar een keer sex is ook wel prettig.
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, moeders doen zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
Ja dat sex gedoe schijnt bijzonder leuk te zijn.
Heb je ook seks in de aanbieding?quote:
Nou ja toch een paar keer maar dat was om moeder te worden toch.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, moeders doen zulke dingen niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |