SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend!![]()
Echt gewoon, we hoorden om half 5 pas op het werk dat er een vliegtuig was neergestort.
Want we mogen geen gewone radio luisteren, alleen kindermuziek.
Ik zweer het, de wereld vergaat nog een keer, terwijl rustig verder werken.![]()
Dementor (en ook een beetje voor Juud):
[ afbeelding ]
Goedenavond Fok!
Dat is toch juist fijn, dat de wereld vergaat zonder dat je er erg in hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is er gewoon ineens niets meer
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh nee, oh nee, oh nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik vind een nummer van Lady Gaga leuk. Terwijl ik Lady Gaga wil verguizen. Gewoon omdat.
Hè? Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef Noek het volgende:
Oh nee, oh nee, oh nee.
Dat was Britney prut kut. Dus the lady is mine.
Ga je pillen nu maar halen ipv een fanclub op te richten want vrijdag, geld of geen geld, slikken moet je!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef Copycat het volgende:
Muts.
Ik verguis Gaga gewoon even wat minder. Totdat dat nummer uit mijn geheugen is gevaagd.
Of ik richt een fanclub voor d'r op. Dat kan ook.
Ja het is vrijdag Vrijdagavond.quote:
Die vind ik stom!quote:
Jij bent stom.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef Noek het volgende:
Jij bent stom.
Moeten we die shit niet 's ochtends slikken om zo de nacht wat beter door te komen? Mijn juf zei zoiets. Wat zei jouw juf daar eigenlijk over?
47 euro ofzo. Maar anders gaan we gewoon collectief wakker liggen hoor. Ik doe gewoon mee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zei daar niks over.
Kut, dan moet ik ze dus morgen halen. Hoe duur was dat ook weer?
En waarom niet baggeren bij mij?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef Noek het volgende:
Gaan we gewoon baggeren bij Tally, de hele nacht.
Ik weet nooit zo goed wat ik tegen je moet zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En waarom niet baggeren bij mij?![]()
Ik loop al 2 nachten solitair te baggeren, hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |