Ach ja ik zie wel of ze goed gaat zitten. Zo precies maakt me dat ook niet uit. Loop overdag toch niet zoveel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
1500 vallen sowieso kleiner dan 577/576's
Warhead, waar heb je ze vandaan gehaald? zeker dope!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:25 schreef thaWarhead het volgende:
Nu een harde WIVAH, morgen pick-ups.
[ afbeelding ]
Was verstopt in google.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:34 schreef Knuck-les het volgende:
waar is de webshop van ben-G gebleven?
Trade voor SpiZikes. Heeft me uiteindelijk 75 euro gekost.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef snucky het volgende:
[..]
Warhead, waar heb je ze vandaan gehaald? zeker dope!
Ben-G is al een tijdje gestopt met de webshop. Maar de updates die ze op hun site plaatsen kun je gewoon via email bestellen dacht ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:34 schreef Knuck-les het volgende:
waar is de webshop van ben-G gebleven? Lange tijd niet meer naar sneakers omgekeken maar heb wel weer eens zin in een vers paartje sb dunks
nog andere goede webshops waar ze sb's verkopen? boardlords ken ik al.
geen andere nederlandse sb webshops?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ben-G is al een tijdje gestopt met de webshop. Maar de updates die ze op hun site plaatsen kun je gewoon via email bestellen dacht ik.
eBay.dequote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze, het liefst online, nog krijgen?
Yep, zitten heerlijk.... maar moet zeggen dat ik ook absoluut geen problemen heb met non-elite blazers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hai2u, blazer elites zijn de shit.
Alsof iemand die lelijke krengen wil fakenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik hoorde dat daar énorm veel neppe opstaan, (vooral die editie)?
Aan de straatstenen niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef Cinch het volgende:
Die Skate or Dies raak je maar niet kwijt he Wouzeraar
true, half maatje groter en blazers zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Yep, zitten heerlijk.... maar moet zeggen dat ik ook absoluut geen problemen heb met non-elite blazers.
Maak er een TR over.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Famouss het volgende:
Electric_Wizard wat hard man zwart wit matche .. zo hea! jij bent echt cool dude ! :$
Deze heb ik voor een maat eens gekocht op Ebay, beter zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef JanusAnus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn vast niet enorm bijzonder, maar ik vind ze wel mooi. Waar koop je zoiets?
Op ebay is trouwens echt geen reet te vinden zeg. In maat 46 vind ik in ieder geval alleen maar van dezelfde zwarte/witte schoentjes.
Wat voor zoekterm zou jij dan gebruiken? "Nike air 46", "Nike air 12" en "Nike air 11" (UK maat) leveren een stuk of 8 pagina's aan schoenen op, maar niet veel bijzonders.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Deze heb ik voor een maat eens gekocht op Ebay, beter zoeken.
Wat zoek je en wat betaal je?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:04 schreef shiftsix het volgende:
als iemand nog een dunk in 9 kwijt wil hook me up
Het matched ook nog op een meta niveau...Kut band en kut schoenen!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop thanx 2 blix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en shirt laten maken om KAPOT mee te matchen
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Idd een mooi model, van welke cw zou jij dan genieten?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef sjimz het volgende:
Tof model maar echt 1 van de meest lelijke CW's van de struc.
zijn gewoon in nl te koopquote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef JanusAnus het volgende:
Nu heb ik het knopje van internationale verkopers op ebay gevondenEerst gaf hij alleen duitse verkopers
Nu wil ik deze:
[ afbeelding ]
Maar wat zijn die verzendkosten kankerhoog! Hoe kan het nou dat een site als dealextreme.com je allerlei troep stuurt vanuit Hongkong zonder verzendkosten, maar dat het vaak wel 40 euro kost om een paar schoenen vanuit de VS te halen
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Idd een mooi model, van welke cw zou jij dan genieten?
Die zijn te licht van kleur voor mij denk ik, ik heb te grote voeten daarvoor. Dan lijken ze echt 2x zo groot.quote:
Size?quote:Op zondag 1 februari 2009 05:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in een paartje Caves:
[ afbeelding ]
of eventueel een paartje Skate or Dies?
44 / US10quote:
44.5.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef DeLaaf het volgende:
[..]
Size?
Wivah:
[ afbeelding ]
Pick up:
[ afbeelding ]
Pick up:
[ afbeelding ]
Nu nog Mondrians
Zoals Henk al aan gaf; U fail @ lifequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Aschkael het volgende:
[..]
Het matched ook nog op een meta niveau...Kut band en kut schoenen!
Baggy jeans freund! Ik match 'm met baggy jeans, adidas vintage vest en vintage shirt waarin het oranje terug komt (wit shirt)quote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef shiftsix het volgende:
die air force wou ik ook eerst halen maar hoe match je zoiets
*Clickie*quote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef DeLaaf het volgende:
[..]
Baggy jeans freund! Ik match 'm met baggy jeans, adidas vintage vest en vinateg shirt waarin het oranje terug komt (wit shirt)
@DW en fgm: Stuur maar ff pm! Of staan ze @ lacebag?
Je geeft de verkeerde link!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
*Clickie*
Op LB staan ze trouwens ook.
Haha, als je het slim wilt spelen zou ik eerst evenaan mij vragen wat ik er voor wil hebben dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik ga sowieso onder de prijs van Wouzeraar zitten, dus PM maar als je weer cash hebt.
ik zoek niet echt iets maar dope dunks zijn altijd welkomquote:
Ik heb purple pigeonsquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ik zoek niet echt iets maar dope dunks zijn altijd welkom
wat ik betaal hangt ervanaf natuurlijk
Je NB 577 Size's!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat moet je voor die oompa's en cali's?
Hoeveel dan?quote:
Nike air max Lights Premium Tartanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef JanusAnus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn vast niet enorm bijzonder, maar ik vind ze wel mooi. Waar koop je zoiets?
Op ebay is trouwens echt geen reet te vinden zeg. In maat 46 vind ik in ieder geval alleen maar van dezelfde zwarte/witte schoentjes.
Je wilt zeker niet ruilen voor een paartje SoDs?quote:
9uk allstars pas ik niet, 9.5 valt precies 10 is ietsje ruimer. Me linkervoet is namelijk paar mm groterquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef DubzOne het volgende:
Als je normaal gesproken 44 hebt moet je denk ik een UK 9 hebben... Maar jouw Allstars heb je groter gekocht dan je Asics?! Over het algemeen valt Converse wel wat ruimer namelijk
Beter iets te groot dan iets te klein inderdaad, je kan er altijd nog een extra zooltje in doen als ze toch iets te groot blijken te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
9uk allstars pas ik niet, 9.5 valt precies 10 is ietsje ruimer. Me linkervoet is namelijk paar mm groter![]()
tigers vallen precies goed met 9uk
Maar zie bij sommige NB uk9 op ebay staan size 43 hmm misschien is dan 9.5 beter
Wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Steve-O het volgende:
iemand nog een idee waar ik een paartje NB 1500's Crooked tongues in maat 7.5/8 kan vinden ?
quote:The much anticipated 24 Kilates x New Balance 1500 “Miro” will be released soon. Coming with a black suede upper with colorful accents, the sneaker has been heavily influenced by the art of Spanish artist Miro. The sneaker also features a golden 24 Kilates lace lock. The sneaker will be released at 24 Kilates in Barcelona on Saturday, April 4th, and will come along with a t-shirt.
quote:
quote:SOURCE: highsnobiety
Shifty heeft ze ook, mocht je iemand kennen in Enschede.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Robbb het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar ik deze bij een online shop kan krijgen in maat 45. US 11 dacht ik dat dat is. Aangezien ze bij opperbest nog alleen in 8 hadden.
Is de shop van boardlords betrouwbaar?
Konden ze er niet meer kleuren op krijgen ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef SHOOOTO het volgende:
24 Kilates x New Balance 1500 “Miro” | Release Details
[..]
[..]
[..]
UNKNOWN Alkmaar krijgt ze.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef stroke het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=5283
Iemand een idee waar neer deze in NL uitkomen, en locatie's?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
UNKNOWN Alkmaar krijgt ze.
http://unknownonline.wordpress.com/
Geen idee wat die dingen doen Ik heb 110 voor mijne black barts betaald deze zullen een stuk hoger zijn denk ?quote:
Je snapt het 'krijgt' gedeelte van 'krijgt ze' niet, das best fail.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef stroke het volgende:
[..]
kan het niet vinden op de site? ben ik nou echt een faler...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef seto het volgende:
vernijnig HAHA
Voor 110 blijven ze bij mij in de kast staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee wat die dingen doen Ik heb 110 voor mijne black barts betaald deze zullen een stuk hoger zijn denk ?
Uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor 110 blijven ze bij mij in de kast staan
Die lagen in de FL voor 60 euro.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Ventilator het volgende:
Net deze gekocht online voor ¤65,-;
[ afbeelding ]
Nogsteeds te groot helaasquote:
mijn voeten krimpen en groeien met de dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je een 8 voor NB 1500 Blackbeards nodig hebt dan pas je een 9 voor sb dunk lo
misschien dat erop de site zou kunnen staan wanneer ze ze precies krijgen T_T, heb in het weekend deze schatjes gehaald:quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Je snapt het 'krijgt' gedeelte van 'krijgt ze' niet, das best fail.
eind volgende week komen ze bij UNKNOWN te liggen. Je kan matz benaderen voor een bestelling of loop even langs bij UNKNOWN.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:31 schreef stroke het volgende:
[..]
misschien dat erop de site zou kunnen staan wanneer ze ze precies krijgen T_T, heb in het weekend deze schatjes gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk model , En de CW is ook crapquote:
Wat vind jij dan mooie sneakers?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet het niet maar ik kijk voor het eerst in dit topic en zie echt alleen maar AFSCHUWELIJK lelijke schoenen.
Is dat echt in al die baggerkleuren? Ik heb er nog nooit iemand op zien lopen en als ik er een tegenkom weet ik niet hoe ik reageer. Waarschijnlijk ga ik hard lachen.
Laat dan eens wat van je schoenen zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat simpeler dan al die kleuren, geef mij maar eenvoud. De modellen zijn wel goed overigens, het gaat mij puur om die afzichtelijke kleuren.
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat dan eens wat van je schoenen zien
Dat is inderdaad veel mooier.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat simpeler dan al die kleuren, geef mij maar eenvoud. De modellen zijn wel goed overigens, het gaat mij puur om die afzichtelijke kleuren.
Uiteraard de klassieke Air Max en zelf draag ik ook deze maar dan zonder klitteband.
[ afbeelding ]
Nee niet alle nikes vallen hetzelfde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef Robbb het volgende:
VAllen alle nike's trouwens gelijk, dus 45 in classics is ook 45 in dunk's?
gewone dunks vallen normaal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef Robbb het volgende:
Hmm, weet jij dan of dunks groter of kleiner vallen?
Ik geef hem verdomme het telefoon nummer! Dat is behulpzaam zijn op een next-level!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef SHOOOTO het volgende:
^waarom help jij die arme jongen niet, blixje? Robbb, als je nou even Lacebag een gezocht topic plaatst en je vraagt of er iemand uit Enschede/Amsterdam zo vriendelijk is om een paar schoenen op te pikken.
Nice,quote:
Ninja edit!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik geef hem verdomme het telefoon nummer! Dat is behulpzaam zijn op een next-level!
Dat vind ik nou zo gay he, een wivah. Mijn broertje doet dat ook wel eens op lacebag enzo, maar ik kan me serieus niet voorstellen wat er nou zo bijzonders is om te kijken wat voor schoenen/broek/whatever mensen aanhebben op een dag. Ik ga toch ook geen foto maken wat voor beleg ik vanochtend op mijn brood heb gedaan.quote:
I'll kill for e-props.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo gay he, een wivah. Mijn broertje doet dat ook wel eens op lacebag enzo, maar ik kan me serieus niet voorstellen wat er nou zo bijzonders is om te kijken wat voor schoenen/broek/whatever mensen aanhebben op een dag. Ik ga toch ook geen foto maken wat voor beleg ik vanochtend op mijn brood heb gedaan.
Ok,quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef brtausi het volgende:
vandaag binnen gekregen!
Supra Skytop NS Red
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
140 incl verzenden uit de UK via flatspot.comquote:
check je PM at LB.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef Robbb het volgende:
SHOOOTO wat zou ik dan moeten posten? mag ook via pm.
Ik vind die 1500´s zo vet, alleen lastig te vinden. Waar heb jij ze besteld? Of weet iemand aan adresje waar ik dit model kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:30 schreef Stansfield het volgende:
De postbode bracht vandaag een heel mooi pakketje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebay, link ook maargekregen van mensen hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Ik vind die 1500´s zo vet, alleen lastig te vinden. Waar heb jij ze besteld? Of weet iemand aan adresje waar ik dit model kan krijgen?
Thanks! Was wel een redelijke steal...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef feelsgoodman het volgende:
Nice! Een van de weinige blazers waarvan ik zeker wel de zool zou likken.
(duur?)
En dan te denken dat het WMNS schoenen zijn (terwijl de OG voor mannen was). Ik zou ze wel willen, maar wil eerst ff real-life pics (aan de voet) zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dope![]()
Maar toch staan de ATC's nog steeds boven aan mijn lijstje.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:56 schreef feelsgoodman het volgende:
Ga toch weg man.
(nice........................)
oe, lekker hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:55 schreef Phrits het volgende:
Pick-up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pumpkinsoup had daar volgens mij haar Supra's vandaan. Is wel betrouwbaar dacht ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef stijn_ het volgende:
iemand hier ervaringen met online shop left.nl? qua betrouwbaarheid/levertijden etc?
Air Tech Challenge II Hot Lavaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef TBY het volgende:
Sunboom, hoe heet die schoen die je in je schermafbeelding hebt staan? Ziet er echt vet uit!
Ze importeren/distribueren Supra in NL, volledig betrouwbaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
pumpkinsoup had daar volgens mij haar Supra's vandaan. Is wel betrouwbaar dacht ik.
Thnx Oorlogshoofd en ZonneBoem ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze importeren/distribueren Supra in NL, volledig betrouwbaar.
Iemand?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
http://images.nicekicks.c(...)quare-polkadot-2.jpg
Iemand enig idee waar deze online (liefst NL/DL) te krijgen zijn?
nergens, eBay is je beste kans.quote:
US9quote:Op maandag 9 februari 2009 18:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nergens, eBay is je beste kans.
http://www.solestop.com/products/AIR_MAX_1_PREMIUM-1492-131.html
EDIT: je maat vermelden kan ook handig zijn.
Je kan het altijd proberen, of ze erin trappen is een ander verhaal. Het blijft natte vingerwerk voor de douane (of TNT).quote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog een vraag over een pakketje. Heb weer een brief van TNT gehad over de inklaring.
Dit keer gaat om nieuwe sneakers die ik gekocht heb voor $50. Er kwamen verder nog $37.10 verzendkosten bij.
De verkoper heeft echter erbij gezet dat de waarde $30 is EN dat het een gift is.
Nu krijg ik van de tnt een brief waarin staat dat deze brief alleen van toepassing is bij een aangekochte verzending. "Voor een geschenkzending van particulier aan particulier, die gratis wordt geleverd, is de overlegging van een factuur en/of vergelijkbaar betalingsbewijs niet vereist.
Betekend dit nou dat ik gewoon in kan vullen dat het een 'gift' is? En trapt de TNT hier dan in?
nee sorry, verkoop ze liever, en zit weinig spul naar mijn smaak tussenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Ruilen tegen iets uit KLIKKERDEKLAK?
Ik ben maar eerlijk geweest en heb mn paypal factuur meegestuurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen, of ze erin trappen is een ander verhaal. Het blijft natte vingerwerk voor de douane (of TNT).
Wel genoeg om jou je foto uit het fobo te laten verwijderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo zo Henk, nu heb je me:)
Doet me ergens aan denkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:37 schreef no1uknow het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Collega van me heeft de blauwe gekocht en godverdomme wat zijn ze mooi.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meningen?
Thanksquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die van Baasvaak daarentegen
haha je hebt gelijk manquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar wordt hij niet mooier van hoor.
Belangrijkste is dat jij ze mooi vind , wat andere er van vinden vind ik nooit zo belangrijk.quote:
helemaal niet! Elke schoen moet mooi genoeg worden bevonden om te dragen, anders schaad je het nederlandse straatbeeld!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat jij ze mooi vind , wat andere er van vinden vind ik nooit zo belangrijk.
Ik heb hier wel eens Puma's geplaatst en die waren niet zo populair hier, maar ja ik vind ze wel mooi
Oh ja , helemaal vergeten , sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
helemaal niet! Elke schoen moet mooi genoeg worden bevonden om te dragen, anders schaad je het nederlandse straatbeeld!
Welke puma's?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh ja , helemaal vergeten , sorry
* Enchanter gooit Puma's weg
ligt ook eraan welk model Puma's je hier post.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat jij ze mooi vind , wat andere er van vinden vind ik nooit zo belangrijk.
Ik heb hier wel eens Puma's geplaatst en die waren niet zo populair hier, maar ja ik vind ze wel mooi
Zoek maar ff in een van de vorige delen , ergens in eind November gok ik zoquote:
Oh wacht, er zit een Vans store in Amsterdamquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben op zoek naar een winkel in Amsterdam waar ze nogal een grote collectie Vans hebben. En dan niet van die skateschoenen, maar slip-ons in alle soorten en maten.
Iemand suggesties? Patta valt wel mee geloof ik he, qua vans?
Mja, maar slip-ons zijn wel een beetje dood nu. Loop ook maar even langs Rodolfo's en Independent Outlet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wacht, er zit een Vans store in Amsterdam.
quote:
Wat is er eigenlijk met de Rodolfo's in de Magna Plaza gebeurd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, maar slip-ons zijn wel een beetje dood nu. Loop ook maar even langs Rodolfo's en Independent Outlet.
Hebben.. hebben.. hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:37 schreef no1uknow het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Collega van me heeft de blauwe gekocht en godverdomme wat zijn ze mooi.
ebay?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Nooxx het volgende:
ik heb jullie hulp nodig , ik zoek een paar nike sb donatello schoenen. Maar kan ze echt nergens vinden.
Het gaat om deze schoenen :
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn of een webshop ofzo?
Als je een beetje goed zoekt zijn ze denk ik met enige regelmaat wel te vinden op Ebay, sneakerfora etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Nooxx het volgende:
ik heb jullie hulp nodig , ik zoek een paar nike sb donatello schoenen. Maar kan ze echt nergens vinden.
Het gaat om deze schoenen :
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn of een webshop ofzo?
ebay of sneaker fora.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:53 schreef TBY het volgende:
weet iemand waar ik de nike sb dunk low new castles kan krijgen?
Ik heb nog een paartje in maat 9 staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:28 schreef TBY het volgende:
op ebay weet je toch niet zeker of de sneakers gedragen zijn of niet? ik wil sowieso niet gedragen sneakers en 100% echte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |