Ach ja ik zie wel of ze goed gaat zitten. Zo precies maakt me dat ook niet uit. Loop overdag toch niet zoveel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
1500 vallen sowieso kleiner dan 577/576's
Warhead, waar heb je ze vandaan gehaald? zeker dope!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:25 schreef thaWarhead het volgende:
Nu een harde WIVAH, morgen pick-ups.
[ afbeelding ]
Was verstopt in google.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:34 schreef Knuck-les het volgende:
waar is de webshop van ben-G gebleven?
Trade voor SpiZikes. Heeft me uiteindelijk 75 euro gekost.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef snucky het volgende:
[..]
Warhead, waar heb je ze vandaan gehaald? zeker dope!
Ben-G is al een tijdje gestopt met de webshop. Maar de updates die ze op hun site plaatsen kun je gewoon via email bestellen dacht ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:34 schreef Knuck-les het volgende:
waar is de webshop van ben-G gebleven? Lange tijd niet meer naar sneakers omgekeken maar heb wel weer eens zin in een vers paartje sb dunks
nog andere goede webshops waar ze sb's verkopen? boardlords ken ik al.
geen andere nederlandse sb webshops?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ben-G is al een tijdje gestopt met de webshop. Maar de updates die ze op hun site plaatsen kun je gewoon via email bestellen dacht ik.
eBay.dequote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze, het liefst online, nog krijgen?
Yep, zitten heerlijk.... maar moet zeggen dat ik ook absoluut geen problemen heb met non-elite blazers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hai2u, blazer elites zijn de shit.
Alsof iemand die lelijke krengen wil fakenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik hoorde dat daar énorm veel neppe opstaan, (vooral die editie)?
Aan de straatstenen niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef Cinch het volgende:
Die Skate or Dies raak je maar niet kwijt he Wouzeraar
true, half maatje groter en blazers zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Yep, zitten heerlijk.... maar moet zeggen dat ik ook absoluut geen problemen heb met non-elite blazers.
Maak er een TR over.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Famouss het volgende:
Electric_Wizard wat hard man zwart wit matche .. zo hea! jij bent echt cool dude ! :$
Deze heb ik voor een maat eens gekocht op Ebay, beter zoeken.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef JanusAnus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn vast niet enorm bijzonder, maar ik vind ze wel mooi. Waar koop je zoiets?
Op ebay is trouwens echt geen reet te vinden zeg. In maat 46 vind ik in ieder geval alleen maar van dezelfde zwarte/witte schoentjes.
Wat voor zoekterm zou jij dan gebruiken? "Nike air 46", "Nike air 12" en "Nike air 11" (UK maat) leveren een stuk of 8 pagina's aan schoenen op, maar niet veel bijzonders.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Deze heb ik voor een maat eens gekocht op Ebay, beter zoeken.
Wat zoek je en wat betaal je?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:04 schreef shiftsix het volgende:
als iemand nog een dunk in 9 kwijt wil hook me up
Het matched ook nog op een meta niveau...Kut band en kut schoenen!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop thanx 2 blix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en shirt laten maken om KAPOT mee te matchen
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Idd een mooi model, van welke cw zou jij dan genieten?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef sjimz het volgende:
Tof model maar echt 1 van de meest lelijke CW's van de struc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |