Ach ja ik zie wel of ze goed gaat zitten. Zo precies maakt me dat ook niet uit. Loop overdag toch niet zoveel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
1500 vallen sowieso kleiner dan 577/576's
Warhead, waar heb je ze vandaan gehaald? zeker dope!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:25 schreef thaWarhead het volgende:
Nu een harde WIVAH, morgen pick-ups.
[ afbeelding ]
Was verstopt in google.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:34 schreef Knuck-les het volgende:
waar is de webshop van ben-G gebleven?
Trade voor SpiZikes. Heeft me uiteindelijk 75 euro gekost.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef snucky het volgende:
[..]
Warhead, waar heb je ze vandaan gehaald? zeker dope!
Ben-G is al een tijdje gestopt met de webshop. Maar de updates die ze op hun site plaatsen kun je gewoon via email bestellen dacht ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:34 schreef Knuck-les het volgende:
waar is de webshop van ben-G gebleven? Lange tijd niet meer naar sneakers omgekeken maar heb wel weer eens zin in een vers paartje sb dunks
nog andere goede webshops waar ze sb's verkopen? boardlords ken ik al.
geen andere nederlandse sb webshops?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ben-G is al een tijdje gestopt met de webshop. Maar de updates die ze op hun site plaatsen kun je gewoon via email bestellen dacht ik.
eBay.dequote:Op zondag 1 februari 2009 22:32 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze, het liefst online, nog krijgen?
Yep, zitten heerlijk.... maar moet zeggen dat ik ook absoluut geen problemen heb met non-elite blazers.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hai2u, blazer elites zijn de shit.
Alsof iemand die lelijke krengen wil fakenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik hoorde dat daar énorm veel neppe opstaan, (vooral die editie)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |