Toppertje hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
shawshank redemption
beste film die ik tot nu toe gezien heb.
Baggerquote:
Serieus hoor .quote:
Het gaat toch een beetje om je eigen ervaring. En hoe ga je zo'n film in. Bedoel, het was geen topper, maar kon soms best lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:54 schreef Superfast het volgende:
[..]
Serieus hoor .
Heb hem van de week gekeken maar het verhaal was (zo mogelijk) nog slapper dan meet the spartans en ook imdb zijn ze niet echt enthousiast met een 4.0 uit 10 rating
Je hebt de topic titel niet gelezen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:01 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Ben sinds eergisteren begonnen met het kijken van de serie Heroes, serie bevalt me behoorlijk goed. Beter dan X-files omdat het een lang verhaal is wat lekker te volgen is en niet iedere keer een aflevering apart die opgebouwd moet worden steeds opnieuw.
Enige wat ik niet helemaal zo okey vind dat is dat het af en toe erg korte scenes zijn van de personages die beschreven worden. Dan wil ik meer weten over hoe het afloopt bij het verloop van een personage en wordt er weer geswitched naar een ander personage en zo wisselt het steeds van personage naar personage. Dan wordt het wel steeds hervat de verhaallijn van een karakter gelukkig maar soms mag het dan wel wat langer duren maar dan komt dat waarschijnlijk omdat er zoveel in gebeurt in die serie ook.
Alsnog een van de betere series die ik gezien heb. Soms moeilijk om te stoppen met kijken ook. Hopelijk gaan ze nog lang door met schrijven van de serie en zakt de serie niet in elkaar.
Jawel maar de serie Heroes kun je vergelijken met een filmquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:26 schreef GieJay het volgende:
[..]
Je hebt de topic titel niet gelezen?
Die ga ik zeker een keer kijken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:26 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Precies net afgekeken.. Wat een film zeg![]()
1 van de betere horrors, ik geef um een 8.
Verhaaltje:
Terwijl een extreem-rechtse presidentskandidaat doordringt naar de tweede ronde van de verkiezingen,
verschuilt een groep jonge, gewapende bankrovers zich in een herberg diep in het bos. Het gebied is
een oude mijnomgeving en de uitbaters van de herberg blijken neo-Nazi kannibalen...
Reviews:
http://www.horror.nl/reviews/review.php?titel=Frontiere(s)&id=1290
Als exploderende hoofden, gruwelijke martelingen, verminkingen, dood en verderf en ontleden van lichamen niet jou smaak is, dan zou ik Frontiere(s) maar links laten liggen!!
http://www.cuttingedge.be/movies/reviews/57282
Frontičre(s) is brutaal, meedogenloos, gemeen, vuil, pijnlijk, en als we er nog een compliment tegenaan mogen smijten, krankzinnig.
Linkjes:
http://www.imdb.com/title/tt0814685/
http://www.moviemeter.nl/film/43031
Dan blijft er weinig voor jou over, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:41 schreef Mainport het volgende:
Er loopt wel een Heroes-topic. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaarne dit topic vrijwaren van dergelijke despotische invloeden.
Om niet geheel vervelend te zijn zal ik besluiten met de melding dat ik gisteren C'era una volta il West heb herzien. Geheel op aanraden van Falco met een zak chips en het geluid lekker hard. Zelf had ik nog wat La Trappe dubbels toegevoegd. De film liet niet meer zo'n indruk achter als hij de eerste keer deed. Een wijs man zei ooit dat je boeken moet lezen die net boven je niveau liggen. Dat zal dan ook voor films opgaan.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:06 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Judge Dredd
Een film gesitueerd in een toekomstig dystopia waarin het overgrote deel van de aarde onleefbaar is geworden en waarin de overlevende mensen met miljoenen in gigantische "Mega Cities" leven.
Doordat er 10x zoveel mensen in de steden leven dan dat de stad aankan, is er enorm veel criminaliteit.
Om de orde te bewaken is het oude juridische systeem afgeschaft en zijn nu de "Judges" aan de macht. Zij belichamen alle drie de facetten van het recht in een; het recht tot arresteren, het recht tot berechten en het recht tot uitvoering van de straf. Het idee achter de film is simpel, maar toch ontzettend vet.
Helaas is het eigenlijk een standaard good guy vs. bad guy film met toevallig een vet idee erom heen.
De hoofdrol speler is Judge Dredd, de beste van alle Judges. Hij wordt gespeeld door de gast die Rambo speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 20-10-2008 09:27:48 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Journey to the Center of the Earth 2008
Wetenschapper gaat, samen met zijn neefje en een mooie meid, op zoek naar het middelpunt van de aarde.
Leuke avonturenfilm, beetje voor kinderen misschien. Special effects zijn af en toe wat minder. Ik heb me hier prima mee vermaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en de hele film gaf me een fijn gevoel. Life is a state of mind.De Narcis van Gabon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Transsiberian (2008)
Roy (Woody Harrelson) en Jesse (Emily Mortimer) zijn op doorreis van Beijng naar Moskou op de transsiberiė-express. Tijdens de treinrit ontmoeten ze een stel Carlos (Eduardo Noriega) en Abby (Kate Mara). Ook is er een narcotica-agent aanwezig op de trein (Ben Kingsley).
Als dan op een van de tussen stations Roy niet terug opstapt is Jesse noodgedwongen een dag bij de volgende gehucht te blijven. Carlos stelt voor om ook te blijven. Carlos verteld haar dat hij illegaal matroesjka's smokkeld. Samen met Jesse gaan ze een dag het bos in en hij probeert haar te verkrachten dan onstaan er wat problemen...
Wel mooi de witte Russische natuur. Lekker koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Op Cinekid gezien? Met welke andere Ghibli is de kwaliteit te vergelijkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:09 schreef Zeitgeist het volgende:
Ponyo On The Cliff By The Sea
[ afbeelding ]
De nieuwe Miyazaki en wat een pareltje was het. Ik was niet zo heel gecharmeerd van zijn laatste paar films die me een beetje te chaotisch en style over substance waren.
Maar deze haalt voor mij weer de magie van vroeger die ik zag in films als My Neighbor Totoro en Kiki's Delivery Service. Een simpel maar ontroerend en vooral ook duidelijk verhaal, veel schattigheid en prachtige plaatjes en muziek.
Ik heb gelachen, ben ontroerd en werd overweldigd.
Een film die me met een fijn gevoel achterliet.
yup. In een zaal vol kleine koters hehe.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Op Cinekid gezien? Met welke andere Ghibli is de kwaliteit te vergelijken?
Die ga ik binnenkort eens bekijken met mijn ogen en beluisteren met mijn oren.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef Superfast het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een aanrader , zo gek als Will Ferrel krijg je ziet snel
Ahhhnuld!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Conan the Barbarian (1982, VS, John Milius)
[ afbeelding ]
Het is vermakelijke pulp, die ook geen enige pretentie heeft om meer te zijn.
cijfer: 7
Epische pulp zelfs. Toch wel een van de betere fantasy films in het genre. Heerlijke score ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Conan the Barbarian (1982, VS, John Milius)
[ afbeelding ]
Het is vermakelijke pulp, die ook geen enige pretentie heeft om meer te zijn.
cijfer: 7
Het kon veel en veel slechter, het werd met de film steeds vagerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef Falco het volgende:
(...)
New Nightmare (A Nightmare on Elm Street 7)
Een matig slot aan verder een lollige filmreeks. Deze film draaft te veel door op het eind met erg afwisselende sfx, laat staan dat het echt eng wordt. Eerdere delen konden mij beter de stuipen op het lijf jagen. Het masker van Englund leek me lelijker, plasticachtiger dan normaal. Het verweven van realiteit en de film zelf is wel aardig, maar daar had vast nog weel meer uitgehaald kunnen worden. Cijfer: 5,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.5/10
Man of the West (1958)
Gary Cooper acteert erg sterk in deze film, en dat is helaas het enige positieve wat ik kan bedenken.
Het verhaal is te onrealistisch, de muziek voegt niks toe en lijd alleen maar af.
6/10All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Und?quote:
Genoeg,Maar ik heb me deze weken verdiept in de vrouwenseries en vooral desperate housewives is voor mannen ook te doen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef trebremmit het volgende:
Hoe hou je het vol Joep.t die housewives en sex in the citys? Kijk je nog wel eens een goeie film?
Eergisteren heb ik die ook bekeken. Ben het ook helemaal eens met je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:44 schreef Gorro het volgende:
Pineapple Express (David Gordon Green, 2008)
[ afbeelding ]
Alweer een prima comedy uit de Apatow-fabriek. Een klassieke stonerfilm deze keer, maar dan net een beetje geweldadiger. Vooral de wisselwerking tussen James Franco en Seth Rogen is goed. Waar je vaak ziet dat eindeloze kibbelscenes uiteindelijk gaan vervelen, blijven ze tussen hen de hele tijd leuk. Opvallend dat David Gordon Green, die we toch voornamelijk van serieuze indiefilms kennen, op de regiestoel zit. Comedy blijkt hij ook prima te kunnen. ***¾
Wat vond je van de films??quote:
Viel me nog best wel tegen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef desub het volgende:
Jumper (2008)
http://www.imdb.com/title/tt0489099/
Een jonge man ontdenkt dat hij de gave heeft om te kunnen "jumpen", zichzelf in een oogwenk van de ene naar de andere plek te teleporteren. Helaas zitten er mensen achter hem aan die hem die gave niet gunnen.
mening: Viel me erg mee, had hem meer sci-fi verwacht. Vermakelijke film. 7/10
Dat hoeft niet perse erg zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:51 schreef Karina het volgende:
Die Welle
Ik las in dit topic een recensie van deze film (leraar doet project over dictaturen en de leerlingen worden er nogal in meegesleept), vandaar maar eens opgezet.
Het viel me tegen, ik had het heftiger verwacht, het bleef toch een beetje braaf allemaal, behalve het einde, wat ik al mijlenver zag aankomen. Wel een goede film, dat wel, maar gewoon minder heftig dan ik had gedacht. Ik ga nog wel de Amerikaanse versie binnenkort bekijken, eens zien wat het verschil is.
Ik heb gelezen dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse erg zijn.
Punt is dat hoe over simpel het mogelijk is om een nazi-regime te creėren. Dat idee an sich is best verontrustend. Er is geen eigen bewust zijn meer maar een groepbewustzijn. Een zeer kwalijk eigenschap van de mens. Hoogstens 10% staat er boven maar wordt uitgejoeld en verbannen binnen de groep. Mee heulen is dan de beste optie...
Je hebt vast wel gelezen dat het gebaseerd is op een echt nazi-naboots experiment eind jaren 60...
Hoe bedoel je 'de zoveelste'?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Bergie88 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke vermakelijke film, maar wel de zoveelste.
Juliette Lewis is sowieso fokking irritant.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef Canisfire het volgende:
[ afbeelding ]
To young to die
De hoofdrol speelster is soms wel erg naief en dom voor een veertienjarig meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |