Eergisteren heb ik die ook bekeken. Ben het ook helemaal eens met je.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:44 schreef Gorro het volgende:
Pineapple Express (David Gordon Green, 2008)
[ afbeelding ]
Alweer een prima comedy uit de Apatow-fabriek. Een klassieke stonerfilm deze keer, maar dan net een beetje geweldadiger. Vooral de wisselwerking tussen James Franco en Seth Rogen is goed. Waar je vaak ziet dat eindeloze kibbelscenes uiteindelijk gaan vervelen, blijven ze tussen hen de hele tijd leuk. Opvallend dat David Gordon Green, die we toch voornamelijk van serieuze indiefilms kennen, op de regiestoel zit. Comedy blijkt hij ook prima te kunnen. ***¾
Wat vond je van de films??quote:
Viel me nog best wel tegen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef desub het volgende:
Jumper (2008)
http://www.imdb.com/title/tt0489099/
Een jonge man ontdenkt dat hij de gave heeft om te kunnen "jumpen", zichzelf in een oogwenk van de ene naar de andere plek te teleporteren. Helaas zitten er mensen achter hem aan die hem die gave niet gunnen.
mening: Viel me erg mee, had hem meer sci-fi verwacht. Vermakelijke film. 7/10
Dat hoeft niet perse erg zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:51 schreef Karina het volgende:
Die Welle
Ik las in dit topic een recensie van deze film (leraar doet project over dictaturen en de leerlingen worden er nogal in meegesleept), vandaar maar eens opgezet.
Het viel me tegen, ik had het heftiger verwacht, het bleef toch een beetje braaf allemaal, behalve het einde, wat ik al mijlenver zag aankomen. Wel een goede film, dat wel, maar gewoon minder heftig dan ik had gedacht. Ik ga nog wel de Amerikaanse versie binnenkort bekijken, eens zien wat het verschil is.
Ik heb gelezen dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse erg zijn.
Punt is dat hoe over simpel het mogelijk is om een nazi-regime te creëren. Dat idee an sich is best verontrustend. Er is geen eigen bewust zijn meer maar een groepbewustzijn. Een zeer kwalijk eigenschap van de mens. Hoogstens 10% staat er boven maar wordt uitgejoeld en verbannen binnen de groep. Mee heulen is dan de beste optie...
Je hebt vast wel gelezen dat het gebaseerd is op een echt nazi-naboots experiment eind jaren 60...
Hoe bedoel je 'de zoveelste'?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef Bergie88 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke vermakelijke film, maar wel de zoveelste.
Juliette Lewis is sowieso fokking irritant.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:53 schreef Canisfire het volgende:
[ afbeelding ]
To young to die
De hoofdrol speelster is soms wel erg naief en dom voor een veertienjarig meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |